C

Colette

hej.. jeg er norsk og starte i dagstorp.. hvordan er banen der?? noen som har bilder?? :)

Sv: dagstorp

Nu mer är den rätt fin, förr i tiden var den katastrofal men dom har byggt om den till mer modern. Jag kan tycka att vattenhindret är lite ovänligt , inte särskilt inbjudande för hästarna att hoppa ner i.

Vattnet där är nersänkt som en smal bassäng, annars går den mycket i skogen om man nu gillar det.

Jag tycker att banan är jättebra.Fina hinder.Vattnet tycker jag också om ganska stort nerför men kul. Ska du rida ponny? Jag är anmäld dit.

Jag tycker att banan är väldigt fin. :) Här nere brukar den räknas som ganska "svår" brukar vara många ryttare som har stopp på den, :smirk: fast det finns egentligen "inga" svåra hinder ;)

Jeg rir hest. har meldt til 100cm hest. første års junior jeg.
noen andre som skal starte der nede??

Jag ska dit och rida 100 klassen med två stora och msvb ponny

Bilderna på isabellen på sista sidan i tråden med fälttävlansbilder är från dagstorp.

Du kan också gå in på hemsidan, tror det finns lite bilder där

Jag skall dit med Subban, vi får väl se om hon tänker hoppa gravar denna gången, är det någon som vet hur graven ser ut i 100klassen??
Är det pallisaden med grav framför ? (hoppas inte det) :crazy:

Hej

jag var där i går. och det ser ut som om de tänker byta ut den gammla stora pallisaden som stod i den "stora" graven mot en minder häck framför.

tusen takk.. var ikke noen bilder på hjemmsiden.. håper ikke 100 banen er så stor, skal debutere i 100 der :crazy:

och i dag fick jag reda på att den "stora" graven förmodligen inte kommer att vara med alls utan bara den lilla

Har du lite koll på lätt klass banan för kategori B också? Hoppas att den är lite utslagsgivande, för Tågarp var för enkelt, det hände nästan ingenting resultatmässigt efter dressyren.

Jag vet ju inte hur den kommer se ut i år men de andra åren har den varit väldigt utslagsgivande i alla klasser....

Liknande trådar

Utrustning Har tenkt å kjøpe disse støvlene, men usikker på hvilken storlek jeg skal ta. Er det noen som har støvlene og kan si om de blir videre i...
Svar
4
· Visningar
222
Senast: MimmiNO
·
Hästmänniskan Trenger en anbefaling! I dag fikk jeg beskjed om at jeg satt skjevt på ponnien av saltilpasser, jeg har også fått beskjed om at jeg er...
Svar
9
· Visningar
968
·
Hästmänniskan På gården jeg står betaler man 3900 for ponni med 8 kg høy og 4100 kr for hest med 12 kg høy. Jeg ønsket å gi ponnien min 9 kg høy, men...
Svar
18
· Visningar
1 823
Senast: WBanna
·
Hästvård Er det noen som vet hva dette er? Ponnien har hatt det siden jeg kjøpte henne, men nå har det spredd seg litt. Den ene veterinæren jeg...
Svar
5
· Visningar
676
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka