Dagstorp 31 Maj

Sv: Dagstorp 31 Maj

Vi kommer... 100 klassen. Spændende med stilbedømning :o

Yes, vi fick nästan sovmorgon iår :bump:

Personligen hade jag blivit tokig om vi hade fått arla morgonstundtid iår med. Nu ser det ut som om vi har en hyfsat samlad dag att se fram emot :D.

Kom igen nu, det måste väl ändå vara fler som ska dit i helgen!

Ses!

PS. Tips är att ta med regnkläder :angel:

Vi ska BARA dit och titta och heja. :banana:
Gammeltanten utlånad till junior. Sen har vi en ny häst(sen 2 dagar) + 3 åring så vi får vänta lite :)

Vi ska BARA dit och titta och heja. :banana:
Gammeltanten utlånad till junior. Sen har vi en ny häst(sen 2 dagar) + 3 åring så vi får vänta lite :)

Schaaaa, då fikar vi massor :eek::eek::eek:

Långsam galopp på terrängbanan o skritt genom vattnet igår kväll, precis innan åskvädert:angel:,
jo då de trivs Z o E.
:bump::bump:

Åh, vi kommer inte tävla, ponnyGrå har flyttat till Trollhättan. snyft men vi kan heja och fika.!!!!!!!!!!

Senast ändrad:

döttrarna får GÅ terrängbanan och vi dricker massor med kaffe och schaa....muhahaha:rofl:

Det är så kul att E+Z trivs:bump:

Se där, jag trodde bara det gällde mig. Skönt att inte vara ensam om fenomenet. :angel:

hm, va det inte i norra Tyskland våren -06 du hade med typ allt i regnskyddsväg och det bara vräkte ned:devil:, vad jag minns var ni blöta fortfarande då du o AH kom hem:grin:

Upprop till alla som ska till Dagstorp.

-TA med regnkläder.

Just nu lovar smhi SOL, uppehåll och medeltemp 18 grader. (max temp 24) Denna prognosen kan ju givetvis ändras innan vi är där men håll tummarna för fint väder!

hm, va det inte i norra Tyskland våren -06 du hade med typ allt i regnskyddsväg och det bara vräkte ned:devil:, vad jag minns var ni blöta fortfarande då du o AH kom hem:grin:

Möjligt, det har jag konstigt nog lyckats förtränga.. :angel: Luhmühlen?
I Fontainebleau typ -05 (senil) så var det allmänt känt att SÅ FORT jag tog på mig mina äckligt varma regnbyxor så slutade det regna. Och lika fort som jag tog av mig dom så började det regna igen. Elaka Lena tyckte jag skulle ha de otäcka regnbyxorna på mig heeeela tiden. :devil:

Möjligt, det har jag konstigt nog lyckats förtränga.. :angel: Luhmühlen?
I Fontainebleau typ -05 (senil) så var det allmänt känt att SÅ FORT jag tog på mig mina äckligt varma regnbyxor så slutade det regna. Och lika fort som jag tog av mig dom så började det regna igen. Elaka Lena tyckte jag skulle ha de otäcka regnbyxorna på mig heeeela tiden. :devil:

jo det fanns t o m bildbevis minns jag, en plaskvåt stackare:D
om vi skall iväg på samma tävlingar som er framöver såååå regnbyxor på!

Kan glädja alla som tror att det är slut med fälttävlan i Sverige (enl tidigare tråd pga stort bortfall av starter från ett visst stall) att det kommer 6 hästar från ovan nämda stall till Dagstorp Så nu får det f-mej va fint väder :cool:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Kursen är öppen för alla som vill lära sig mer om att bygga säkra fälttävlanshinder för träning. Lär dig mer om hur du med enkla medel...
Svar
0
· Visningar
130
Senast: Gunnar
·
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 175
Senast: Ajda
·
Övr. Hund Nu i helgen är det dags för Stockholms hundmässa igen :) Är det någon annan som ska dit i år? Tävla, ställa ut, publik?
2 3
Svar
57
· Visningar
1 956
Senast: Wenniz
·
Mat Vi ska äta middag i veckan i närheten av Mellerud, var kan man gå då? Riktigt bra prioriteras, nån mil hit el dit spelar ingen roll :)
Svar
10
· Visningar
457
Senast: athena
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka