Dagstorp 3/7

Axtelius

Trådstartare
Hej sitter och försöker få ihop tävlingarna fram över, dock har Dagstorp inte släppt någon propp ännu och de blir man lite ororlig över. Kommer dom ha tävlingar den 3/7? Och sa dom ha CNC*?
Är det någon som vet?

Sv: Dagstorp 3/7

Proppen är inskickad till förbundet och kommer ut vilken dag som helst, och ja det är samma helg som tidigare :banana:

Enligt deras hemsida så ser det ut som det "bara" blir 100 och *-igt tyvärr, hade hoppats på en 90-klass också.

Det undrade jag också imorse eftersom de skulle komma tisdagkväll...
Men efter en liten funderare gick jag direkt inpå Equipe, och där finns de!;)
Har bara inte länkat från hemsidan.

Liknande trådar

Avel Hej! Jag har ett 7 år gammalt sto, aldrig tidigare varit dräktig. Hon betäcktes förra sommaren (14 juli) men konstaterades senare på...
Svar
8
· Visningar
1 258
Senast: Alexandra_W
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 12 år och älskar hästar! Min dröm är att ha en egen ponny. Jag har ridit i ungefär 7 år på ridskola. Och just nu rider jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 680
Senast: Häst_
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
812
Senast: animalasia
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 598
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar