Dags för vinterjacka!

Åh en hund som förstår sitt bästa och går snällt med täcke på.
Min förstår inte alls varför han skall springa omkring med ett täcke, han blåvägrar att gå framåt.

Tyvärr vet jag att han fryser, en nyklipp schnauzer i -30 lurar ingen :smirk:

Vad tjusigt! :love:
Hobbes jacka som mest är tänkt för de gånger då han är rätt stilla då det är köldgrader. tex i stallet innan vi kommer ut o rör på oss...
En bild till...

Fick blodad tand o kommer säkert fortsätta sy en massa roliga kläder till Hobbe... Lagom uppskattat kan jag tänka mej ;) Men han accepterar täcket iaf, och verkar glömma bort det efter en stund..

Liknande trådar

Övr. Hund Vad har ni på er under vintern för att hålla er varma? Kanske främst jaktmänniskorna här på hund, ni brukar ha så snygga kläder... 2
Svar
39
· Visningar
2 501
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Låt oss snacka lite hundburar till bilen! Vad för typ av bil, hund och bur har ni? Jag har i nuläget en stor kombi som mina föräldrar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 054
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 543
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Hundägare nuförtiden ringer veterinären för hunden ätit några tomater, riskakor eller chips och åker raka vägen och kräker hunden om den... 4 5 6
Svar
104
· Visningar
5 788
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka