Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har en iPhone 8 Plus jag är nöjd med (som inte är inköpt privat) men skulle jag köpa själv skulle jag titta på iPhone SE som dottern har. Men har man pengarna att lägga och använder telefonen väldigt mycket så är säkert en iPhone 14 ett bra val.Min iPhone sjunger på sista versen! Vad ska jag skaffa för ny?
Har ”alltid” haft iPhone så det lutar åt iPhone 14 när den kommer, men vill inte helt stänga dörren för andra märken heller!
Vad har ni? Är ni nöjda? Vad borde jag köpa?
Min iPhone sjunger på sista versen! Vad ska jag skaffa för ny?
Har ”alltid” haft iPhone så det lutar åt iPhone 14 när den kommer, men vill inte helt stänga dörren för andra märken heller!
Det är väl den SE som är från 2020 du har isf? Finns en SE 2022 som kom i mars, jag har den och är väldigt nöjd.Jag har en SE jag varit nöjd med men den börjar sjunga på sista refrängen. Tror dock inte att jag kommer att köpa 14, men kanske en 13.
Jag är jättenöjd med min iPhone SE! Älskar att den inte är för stor!Min iPhone sjunger på sista versen! Vad ska jag skaffa för ny?
Det är väl den SE som är från 2020 du har isf? Finns en SE 2022 som kom i mars, jag har den och är väldigt nöjd.
Men menar du att din SE som bara är två år gammal redan börjar bli dålig? Jag hade min förra iPhone, en 5S, i ca 6,5 år och använder den fortfarande hemma till att se på play på tvn.
Provat fabriksåterställa? Två år är ju ingenting, en tfn borde hålla längre än så.Japp! Den har typ gett upp på livet och fryser sidor och är allmänt laggig tyvärr.
Vilka funktioner i telefonen är viktiga för dig? Och vad får luren kosta?Min iPhone sjunger på sista versen! Vad ska jag skaffa för ny?