Dags för förändring!

ponilover

Trådstartare
Är då ledsen och deprimerad av min tillvaro just nu, jag vill bara ha en förändring! En drastisk förändring, men vet inte om jag vågar eller vad jag vill.

Jag är less på staden jag bor i, har egentligen ingenting kvar här förutom min familj. Alla vänner är förlorade. Jag har kronisk smärta i händer och fötter sedan några år tillbaka. Går fortfarande på utredning för att få reda på vad det är. Är sjukskriven sen i vintras. Är less på att utredningen inte kommer någon vart. Jag är less på att bara vara hemma och se livet rulla förbi. Jag vill jobba, ut och se världen. Men samtidigt så är jag så otroligt begränsad pga min smärta. Jag kan inte ta något jobb som jag har erfarenhet inom (restaurang och butik) pga belastning på händer och fötter.
Jag vill flytta till någon annan ort, kanske annat land. Jag vill jobba med hästar eller djur på någotvis. Men vet inte om kroppen pallar det.
Jag saknar mitt liv och mina möjligheter innan smärtan.

Vet inte riktigt vad jag vill med detta inlägg.. Men vad gör man när livet står still men inte tiden? Jag vill så mycket men det känns inte som om jag kan..
Ska jag acceptera att jag aldrig kommer kunna jobba med det jag vill eller göra sånt som jag vill? Vad fan gör man när allt känns hopplöst??
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
13 954
Senast: malumbub
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 051
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
4 229
Senast: skiesabove
·
Kropp & Själ Nej ingen här kan såklart ställa en diagnos, jag vill mest bara ha pepp och lite på fötterna sas för att få vården att lyssna...
Svar
9
· Visningar
1 060
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp