Sv: Dags för er att erkänna!! *mat*
1.Hur sköter ni ert ätande igentligen? Överlag ganska dåligt, vilket beror på att jag sällan är sugen på nån av den maten som finns hemma. Så det slutar med att jag inte äter alls. Magsäcken har krympt sådär lagom mkt så jag känner mig i princip aldrig hungrig. Äter väl kanske i snitt en gång om dagen.
2.Tycker du att du är för smal/tjock?
Jag tycker jag är lagom ändå. Inte för smal, inte för tjock. Men skulle nog kunna gå ner 5 kg utan att bli för smal, samtidigt som jag skulle kunna gå upp 5 kg utan att bli för tjock. Jag bryr mig inte alltför hårt.
3.Brukar du hoppa över en måltid?
Varje dag, nästan alltid frukosten.
4.tänker du att du måste få i dig allt från kostcirkeln?
Aldrig. Men jag äter gärna sallad
5.Hur ofta äter du något per dag?
Alldeles för sällan.
6.Är du oftast pigg och glad eller trött och tjurig?
Trots allt så är jag faktiskt oftast pigg och glad.
7. Vad brukar du äta oftast?
Mycket grönsaker, det är lättsamt. Men min pojkvän tror att jag kommer få skörbjugg
1.Hur sköter ni ert ätande igentligen? Överlag ganska dåligt, vilket beror på att jag sällan är sugen på nån av den maten som finns hemma. Så det slutar med att jag inte äter alls. Magsäcken har krympt sådär lagom mkt så jag känner mig i princip aldrig hungrig. Äter väl kanske i snitt en gång om dagen.
2.Tycker du att du är för smal/tjock?
Jag tycker jag är lagom ändå. Inte för smal, inte för tjock. Men skulle nog kunna gå ner 5 kg utan att bli för smal, samtidigt som jag skulle kunna gå upp 5 kg utan att bli för tjock. Jag bryr mig inte alltför hårt.
3.Brukar du hoppa över en måltid?
Varje dag, nästan alltid frukosten.
4.tänker du att du måste få i dig allt från kostcirkeln?
Aldrig. Men jag äter gärna sallad
5.Hur ofta äter du något per dag?
Alldeles för sällan.
6.Är du oftast pigg och glad eller trött och tjurig?
Trots allt så är jag faktiskt oftast pigg och glad.
7. Vad brukar du äta oftast?
Mycket grönsaker, det är lättsamt. Men min pojkvän tror att jag kommer få skörbjugg