Sv: Dags för en till?
Nu bor vi betydligt större, men jag säger som föregående talare, man klarar sig ganska länge med den storleken ni har på boende. Ungarna behöver ju inte eget rum förren om ganska länge så....
Vi väntar också smått det här året, Lilleman var 6 månader när det tog sig så han hinner bli 15 månader precis om vi följer tidsplanen nu. Jag jobbar i år och kommer att göra det så länge det går, föörhoppningsvis fram till november iallafall. Det återståt iofs att se då mitt jobb innehåller många tunga lyft och yxiga arbetsställningar.
Men till de fördelar vi ser för våran del då. Först har jag min ålder att tänka på, jag blir 36 iår, och vill inte vänta för länge med fler barn. Det är väl kanske ett tvång mer en en fördel, men iallafall. Men vi vill också ha dem tätt för att s.a.s. ha det "avklarat" med födslar och graviditeter, och jag tror att barnen kommer att ha nytta av den lilla skillnaden som det handlar om när de blir större.
Jag räknar med att vara hemma ganska länge efter nästa barns födelse, jag hoppas på vårdnadsbidraget faktiskt. Jag vill inte sätta mina ungar på någon slags verksamhet före tre års ålder och det ska fungera nu när jag fått jobba upp min SGI litegrand. Tror vi iallafall.