Dagmattar? Akuthem?

Vica

Trådstartare
Finns det nån mer än jag som bara har hund på dagarna eller en viss period?

Simba är en kompis' hund som är hos mej på "bootcamp" :p ska lära sej att inte skälla och att inte fixera sej vid saker.. Det har gått jättebra hittills och han gör framsteg varje dag! Han tycker framför allt det är kul att komma till mej och det känns super! Visst innebär det en del trixande då ena katten inte är spec glad i hunden, men ändå.. Vill man så går det!

Här är lite bilder;
3406816282_fb0947c387.jpg

3406815318_b69cbd6577.jpg

3406814298_1a5deed3d7.jpg

Hur ser era daghundar ut? Eller är ni kanske akuthem?
(Jag är uppskriven som akuthem, men som tur är kanske, finns det ingen hund än som behöver min hjälp)

Sv: Dagmattar? Akuthem?

Var någonstans är du akuthem? Jag kikade på om det var Hundar Utan Hem om det behövdes men förstod att det förutsätter att man har bil och snällt kan åka och hämta hunden vid arlanda, något jag inte kan. Annars hade jag övervägt det.

Sv: Dagmattar? Akuthem?

Jag finns i Jkpg-trakten och min svåger ordnar med en del djur år Djurens Vänner.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har läst mycket här och tycker att det verkar finnas många kloka människor här. Hoppas nu på att kunna få stöd och råd i hur jag ska...
Svar
18
· Visningar
5 113
Senast: Milosari
·
Hundavel & Ras Jag ska inte skaffa hund. Nej, det ska jag alltså inte. Nix, näpp, nein. Inte alls. Men... Som förberedelse inför den dagen jag känner... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
8 831
Senast: Acto
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 491
Senast: alazzi
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 133

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka