Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det hade jag gärna gjort men när/om jag lyckas få dem långa så går de bara sönder och eftersom jag är extrem nagelbitare så är det kört direkt om det sticker ut minsta lilla flisa. Detta är normaltillstånd på mina naglar utan förstärkning/förlängning
Visa bifogad fil 89498
Sjukt duktigt sparat! Är nagelbitare jag med och tycker det är galet svårt att låta bli utan konstnaglar.
Sjukt duktigt sparat! Är nagelbitare jag med och tycker det är galet svårt att låta bli utan konstnaglar.
Det där är ändå rätt ”fint” för inget blöder iallafallAj...
Jag har långa nagelbäddar så jag lyckas inte gnaga riktigt så långt ned som du men det är ofta jag gnager tills det blöder och sedan går det inte att använda händerna för fingrarna gör så ont Som du säger, det är ett helvete
De är ju ändå inte så korta men jag förstår känslanVisa bifogad fil 89560
Jag fick kapa ner alla naglarna nu då ett par av dem skivat sig så pass att de hotade att gå av.
Så det blev lite för lite yta att måla dressyrbana på och så tappade jag motivationen till att måla något speciellt. Men men. Det här är Make Up Store "Greta". Det blir fint tillslut, men det är svårmålat och tunt. De första lagren blir liksom bara fläckvis täckning. Det här är fyra lager.
Jag gör samma när jag målar mina när de är nedgnagda. Ibland målar jag till och med på huden för att få dem att se lite längre utVarit och gnagt på pekfingernageln, försökte måla så den ändå matchar resten
Visa bifogad fil 89525
Jag gör samma när jag målar mina när de är nedgnagda. Ibland målar jag till och med på huden för att få dem att se lite längre ut
Nä jag har långa nagelbäddar och har aldrig bitit på naglarna, men de känns obefintliga när de inte sticker ut något från fingertopparna.De är ju ändå inte så korta men jag förstår känslan
Holo är så snyggt Jag har några från color club som täcker riktigt bra men alla andra holo jag har testat har uppfört sig som du beskriver
Visa bifogad fil 89560
Jag fick kapa ner alla naglarna nu då ett par av dem skivat sig så pass att de hotade att gå av.
Så det blev lite för lite yta att måla dressyrbana på och så tappade jag motivationen till att måla något speciellt. Men men. Det här är Make Up Store "Greta". Det blir fint tillslut, men det är svårmålat och tunt. De första lagren blir liksom bara fläckvis täckning. Det här är fyra lager.
Holo Tacos linear holo nagellack är faktiskt riktigt bra och täckande. Ofta räcker ett lager men jag tycket om att lägga tunna lager så då blir det två.De är ju ändå inte så korta men jag förstår känslan
Holo är så snyggt Jag har några från color club som täcker riktigt bra men alla andra holo jag har testat har uppfört sig som du beskriver
Har du beställt från USA eller har du hittat någon återförsäljare i Sverige/Europa?Holo Tacos linear holo nagellack är faktiskt riktigt bra och täckande. Ofta räcker ett lager men jag tycket om att lägga tunna lager så då blir det två.Visa bifogad fil 89712
Från USA, blir dyrt men jag väntar tills det är flera lack jag vill ha så det blir värt frakten. Man skulle ju kunna gå ihop ett gäng och dela på den också.Har du beställt från USA eller har du hittat någon återförsäljare i Sverige/Europa?