Essie "Make a Splash". Det skimrar väldigt fint i solen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad häftigt! Det skiftar alltså färg beroende på temperatur?Temperaturlack lever sitt egna lilla liv
Visa bifogad fil 89367
Japp! Blått där det är kallt och rosa där det är varmt. Här har jag värmt lite olika på demVad häftigt! Det skiftar alltså färg beroende på temperatur?
Så härligt vår fint
Din bild, och nyansen på nagellacket fick mig att tänka att DEN kanske skulle fungera för mig. Men inser samtidigt att det är en naiv tanke. Om jag har något rosa/nude/mauve-lack så ser mina händer inte kloka ut. Är blek, men har ganska rödaktiga fingrar, som med fel nyans också kan se gula ut?, har jag fått lära mig den hårda vägen....Påskens nagellack blev Depend You go girl
Visa bifogad fil 89376
Den har lite mer lila i sig än vad som syns.Din bild, och nyansen på nagellacket fick mig att tänka att DEN kanske skulle fungera för mig. Men inser samtidigt att det är en naiv tanke. Om jag har något rosa/nude/mauve-lack så ser mina händer inte kloka ut. Är blek, men har ganska rödaktiga fingrar, som med fel nyans också kan se gula ut?, har jag fått lära mig den hårda vägen....
Det kanske är nyckeln (nu är jag igång igen...). Fast samtidigt får jag kanske acceptera att det helt enkelt kommer skära sig med min hudton, haha. Det var snyggt iaf!Den har lite mer lila i sig än vad som syns.
Jag fastnar lätt i samma lack hela tiden så har som mål att utmana mig själv lite
Idag vågar jag testa ett av lacken jag fick i essies julkalender. Hade aldrig vågat ett sådant här lack på egen hand och det känns minst sagt ovant
Visa bifogad fil 89473
Kör naturliga naglar dåIgår kväll rök fyra av naglarna Jag kan inte komma på en enda grej som jag gör fel med prepp och applicering och ändå så bara lossnar de. Provade med tippar denna gången och visst blev det lite bättre men knapp något motstånd alls att vrida av dem. Så mina naglar behöver nog helt enkelt riktiga proffsprodukter men det kan jag inte köpa och jag har inte råd att gå till salong 1-2 gånger i månaden för att hålla efter dem
Det hade jag gärna gjort men när/om jag lyckas få dem långa så går de bara sönder och eftersom jag är extrem nagelbitare så är det kört direkt om det sticker ut minsta lilla flisa. Detta är normaltillstånd på mina naglar utan förstärkning/förlängningKör naturliga naglar då
Aj...Det hade jag gärna gjort men när/om jag lyckas få dem långa så går de bara sönder och eftersom jag är extrem nagelbitare så är det kört direkt om det sticker ut minsta lilla flisa. Detta är normaltillstånd på mina naglar utan förstärkning/förlängning
Visa bifogad fil 89498