Dagens ilandsproblem

fejko

Trådstartare
Köpte en ny "stalljacka" på rea eftersom jag behövde en ny och jag vill inte lägga för mycket pengar på något som ändå blir skitigt och förstört av hästar.

Men nu har jag kommit på att den är alldeles för fin :cry: för att ha i stallet. Så nu har jag börjat leta efter en ny stalljacka men jag hittar bara dyrare och fulare jackor och varför ska jag köpa en dyr och ful jacka när jag redan har en billig och fin?

Vad ska jag göra? Jackan är dessutom cerisefärgad så jag antar att hästdreggel syns tydligt.

Jag använder bara jackor från hästsportbutiker, även till vardags. Eller kläder överlag. Jag går väl inte direkt klädd i ridbyxor, men upplever ridkläderna som mycket snyggare och mer funktionella än "vanliga" kläder.

Men nu har jag kommit på att den är alldeles för fin :cry: för att ha i stallet. Så nu har jag börjat leta efter en ny stalljacka men jag hittar bara dyrare och fulare jackor och varför ska jag köpa en dyr och ful jacka när jag redan har en billig och fin?
Hur kan man vara för fin någonstans? Du blir ju inte överklädd, utan du blir ju bara mer stylish. Helt rätt tycker jag. :D Man ska vara snygg oavsett vart man är.

Liknande trådar

Hästmänniskan En ny stalljacka behöver inhandlas. Vilken är den överlägset bästa stalljackan nu för tiden? Den ska vara slitstark! (föregångaren...
2
Svar
23
· Visningar
2 460
Senast: MiniLi
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 118
Senast: Rie
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 105
Senast: alazzi
·
IT & mobiler Har funderat ett tag på att köpa en riktig kamera men det har inte blivit av pga många anledningar, bl.a. då vissa anger att...
Svar
8
· Visningar
1 125
Senast: Lii
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama