Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för ingen hjälp. Övervägde att undanbe mig svar från de som inte använder grejerna i första inlägget men tänkte att det ska väl ändå inte behövas. Jag hade fel.Överkast och kuddar....??? Tror inte jag ägt sådana saker på år och dag... Och HADE jag haft sådant så hade jag väl slängt de nedanför sängen...typ...
Tack för ingen hjälp. Övervägde att undanbe mig svar från de som inte använder grejerna i första inlägget men tänkte att det ska väl ändå inte behövas. Jag hade fel.
Soptunnan?Var gör ni av överkast och kuddar när sängen används?
Soptunnan?
(eller en skrubb du kan stänga dörren om)
Du menar att du bäddar; med överkast och en massa prydnadskuddar ovanpå? Intressant.Var gör ni av överkast och kuddar när sängen används?
Du menar att du bäddar; med överkast och en massa prydnadskuddar ovanpå? Intressant.
Jag använder inte överkast, bäddar inte och enda kudden lägger jag huvudet på.
På en stol.Var gör ni av överkast och kuddar när sängen används?
Ja det finns inga garantier att få de svar man vill ha. Jag finner fenomenet med överkast o kuddar fascinerande.Nej jag ställer naturligtvis frågan helt tagen ur luften? Tack för ännu ett fullständigt värdelöst svar, det verkar bli någon sorts rekordtråd i den kategorin.
Ja det finns inga garantier att få de svar man vill ha. Jag finner fenomenet med överkast o kuddar fascinerande.
OM jag hade använt prydnadskuddar så hade de lagts på närmaste stol eller nåt. På den tiden jag nyttjade överkast så vek jag ner det i fotändan.
På en stol.
Prydnadskuddar har jag inga men överkastet viker jag ihop nedåt när jag drar av det så att det hamnar nere vid fotändan av sängen. Ibland rasar det ner på golvet under natten och ibland inte. Kuddar hade jag testat att lägga ovanpå överkastet.Var gör ni av överkast och kuddar när sängen används?
Var gör ni av överkast och kuddar när sängen används?
men jösses.Men på riktigt? Ni tycker säkert att ni är jätteskojiga men det är fan sista gången jag frågar om något på senior.
Nej jag ställer naturligtvis frågan helt tagen ur luften? Tack för ännu ett fullständigt värdelöst svar, det verkar bli någon sorts rekordtråd i den kategorin.
Och jag trodde på allvar att alla hade överkast.. Att det var standard i en bäddad säng.Ja det finns inga garantier att få de svar man vill ha. Jag finner fenomenet med överkast o kuddar fascinerande.
OM jag hade använt prydnadskuddar så hade de lagts på närmaste stol eller nåt. På den tiden jag nyttjade överkast så vek jag ner det i fotändan.