Dagens i-landsproblem

Silver Girl

Trådstartare
Om ni skulle åka på en veckas solsemester i vinter, skulle ni åka i början av november eller mitten av januari? Samma resmål och samma pris.

*beslutsångest*:p

Sv: Dagens i-landsproblem

Januari pga. kylan på hemmaplan. November brukar ju IMO fortfarande vara uthärdligt, inte för kallt och ingen snö.

Helt klart mitten på januari, då kan det kan va skönt att få lite sol och värme. I november har man ju precis haft det goda liksom, då längtar jag till julen :D

Yes, januari. De två längre resorna jag har gjort (dvs. ca en månad) har varit i januari - februari. Absolut bästa tiden att åka till solen!

Oberoende av om jag bodde i Jokkmokk eller Malmö skulle jag fortfarande åka i januari.
Mörker är mysigt, snö är djävulens påfund.

I januari. Då har typ halva mörka perioden varit och det kan vara skönt att ladda upp med lite sol i mitten av vinterperioden. Få lite ny energi att stå ut sista biten fram till sommaren.
Åker du i november får du ju vänta en evighet innan värmen kommer igen.

Helt klart januari! Januari och februari är, enligt mig, de absolut VÄRSTA månaderna. Julen är över, och allt fin julpynt har plockats ner. Kallt och mörkt är det fortfarande och låååååångt till ljusare tider...

Liknande trådar

Skola & Jobb Om man har mycket resor på jobbet, måste man åka på alla? Har man rätt tacka nej? Kan börja med förtydligande, jag är INTE utbränd...
10 11 12
Svar
231
· Visningar
11 121
Senast: Badger
·
Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
815
Senast: Red_Chili
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 089
Senast: malumbub
·
Hundhälsa Jag behöver hjälp att tänka, vi ska till fjällen i juli och har tänkt åka någon dag över till Norge och jag vet ju att man kan...
Svar
9
· Visningar
644
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka