Dagens dubbel Yeepiii!!!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare stally
  • Startdatum Startdatum
S

stally

Efter hård vinterträning med "Pajasen",fick vi äntligen ut honom i lopp igen..... :bump:

Lång resa till Kalmar,slutade 3:a,gick 14,5 med krafter kvar!!!

Vi är m.k.t. glada o nöjda,och fick tillbaka lite poäng på köpet :D

Sv: Dagens dubbel Yeepiii!!!

Grattis! hoppas det fortsätter lika bra. Hur många hästar har ni?

Just nu har vi Pajasen(heter Clown Rick),Piggybank min sons russtravare,och inte minst min 26 åriga travare Abdon...... :love:

Sedan har vi ett gäng gräshoppor,som vi inte tränar själva.

Vi arbetar inom travet,glömde en fyraårsmärr som vi tillfälligt har hos annan tränare.

Tyvär ingen goood Nordis....... :love:

stally skrev:
Efter hård vinterträning med "Pajasen",fick vi äntligen ut honom i lopp igen..... :bump:

Lång resa till Kalmar,slutade 3:a,gick 14,5 med krafter kvar!!!

Vi är m.k.t. glada o nöjda,och fick tillbaka lite poäng på köpet :D

Förstår att ni är nöjda och glada.......luras som Jari och skriver :bow: rattis :bow:

grattis gumman! det är alltid kul då dom börjar fungera som dom ska :)

Tam Tada daaaaaa :D Visst är det hääärligt med travare :bump:
När man är som mest deppad slår dom till så man blir lycklo igen :love:

Yes,dansar på rosa moln idag.... :love:

Nästan som o bli inbjuden till elitloppet! :p :angel:

Ja det funkade,i alla fall den här dagen..... :)

Jaaa,just idag e man ett lycklo,igår fick jag loppet refererat i telefon,svettades i pannan,för första gången i mitt liv.... :eek: :o :D :angel:

New Kid är väl stenklar ser jag!!!Bara å lassa in degen!!! :banana:

:bow: Kör ett Rattis igen då :bow:

Ps jari var in och körde ett banjobb idag.. hästen var fin och återhämtningen efter var hyfsad... så nu anmäler jag på tisdag till Rättvik!
Skall dock köra ett "skarpare" jobb på Onsdag och är det inte ok stryker jag ifall jag kommer med :crazy:

stally skrev:
New Kid är väl stenklar ser jag!!!Bara å lassa in degen!!! :banana:

Sure :angel:
Men 12:e spår ska väl alla hästar fixa :D Det e bara o söra sa Jorma :rofl: Det borde väl gälla Göran E Johansson också då :banana:

martha skrev:
Sure :angel:
Men 12:e spår ska väl alla hästar fixa :D Det e bara o söra sa Jorma :rofl: Det borde väl gälla Göran E Johansson också då :banana:

Rapport...

"Bullen" hamnade sist såklart, dom öppnade underkant 12 därframme och jag gnuggade händerna :D 15 första 1000 och Bullen gick på ut i tredje ca 600 kvar...hade rygg på 2 andra i kurvan vilka HOPPADE precis framför honom... :eek: kusken fick ta upp och Bullen gick ändå som en kanoooon :bump: :bump: men till dom tre framför var det alldeles för långt fram så där vart han chanslös iallfall....men en fjärdeplats blev det och tiden blev goda 15,4 ( dom vann på 14,3 så ni ser vad långt framme dessa redan var) Men fullt godkänt måste jag ge honom för den fina spurten :bow: :bow:

M.k.t. bra häst!!!!Kuligt o grattoos(hemligt ord...) :bow: :bow:

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 287
Senast: malumbub
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 359
Senast: Snurrfian
·
Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som...
2
Svar
39
· Visningar
10 991
Senast: QueenLilith
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 056
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka