- Svar: 63
- Visningar: 8 707
Det blev ohållbart med ett forum som väldigt många hade svårt att greppa vad det var i och med att det fungerade annorlunda än andra forum.
Dagbokstrådarna har flyttats till forumet Fritid då jag inte vill radera dem då både dagboks-skrivare och läsare troligen vill ha de kvar.
Du hittar dem här:
https://www.bukefalos.se/forums/93/?prefix_id=86
Jag har valt att låsa alla trådar eftersom dagboks-skrivaren tidigare hade möjligheten att radera inlägg vilket nu inte längre är möjligt.
Om någon som skrivit dagboks-trådar vill ha ALLA sina dagbokstrådar upplåsta kan de rapportera det. Vill man låsa upp en handfull trådar bör det också gå att ordna, ex.vis de man skrivit de senaste dagarna.
Vill man radera SAMTLIGA egna dagboks-trådar går även detta att ordna.
Detta gäller enbart dagbokstrådar skapade till och med dagens datum.
För nya trådar gäller samma regler som för övriga trådar här på forumet.
Jag hoppas ni låter era trådar vara kvar och att ni har förståelse för detta beslut som nu fattats efter år av överväganden om vad som är rätt beslut.
Dagbokstrådarna har flyttats till forumet Fritid då jag inte vill radera dem då både dagboks-skrivare och läsare troligen vill ha de kvar.
Du hittar dem här:
https://www.bukefalos.se/forums/93/?prefix_id=86
Jag har valt att låsa alla trådar eftersom dagboks-skrivaren tidigare hade möjligheten att radera inlägg vilket nu inte längre är möjligt.
Om någon som skrivit dagboks-trådar vill ha ALLA sina dagbokstrådar upplåsta kan de rapportera det. Vill man låsa upp en handfull trådar bör det också gå att ordna, ex.vis de man skrivit de senaste dagarna.
Vill man radera SAMTLIGA egna dagboks-trådar går även detta att ordna.
Detta gäller enbart dagbokstrådar skapade till och med dagens datum.
För nya trådar gäller samma regler som för övriga trådar här på forumet.
Jag hoppas ni låter era trådar vara kvar och att ni har förståelse för detta beslut som nu fattats efter år av överväganden om vad som är rätt beslut.
Senast ändrad: