Status
Stängd för vidare inlägg.
Tydligen någon som tar bort mina inlägg. Känns ju så där.
Så jag tappar lusten helt att skriva något. Ta bort hela forumet få eller skriv någon förklaring tycker jag.

Jag vill bara inte bli nykter igen. Vill inte!!!

Fast du behöver ju hjälp! Om du väljer att riskera ditt eget liv- är ditt val men jag hoppas för fan att du inte riskerar att köra ihjäl någon på kuppen! Det är oförlåtligt så inåt helvetet att riskera andras liv för du vägrar inse att du behöver hjälp! Inläggning på psyk om du mår så dåligt eller behandlingshem för alkohol, du behöverju hjälp! Du ÄR sjuk!

Snacka om att försöka minska dina egna problem.

Och romantisera alkoholen äckligt mycket...

Har testat det. Tro mig! Har testat vara nykter. Till vilken nytta???! Va h?
Bara för att se allt så som det är. Jag kan inte vara bra som nykter människa det är helt jävla omöjligt och finns inget piller för det och ingen kan hjälpa och jag orkar inte kämpa i jävla uppförsbacke med alla jävla idioter och största IDIOTEN är JAG

Bara för att se allt så som det är. Jag kan inte vara bra som nykter människa det är helt jävla omöjligt och finns inget piller för det och ingen kan hjälpa och jag orkar inte kämpa i jävla uppförsbacke med alla jävla idioter och största IDIOTEN är JAG

Du har inte försökt ordentligt. Då hade du lagt in dig och fått hjälp att hantera ditt beroende och orsaken till att du använder alkohol som en verklighetsflykt.

Jag håller tummarna för att du tar dig ur det här karamellen <3. Vi finns här när du är nykter. Jag har lärt mig med åren att det inte är någon större ide att resonera eller prata om problem med någon som är påverkad. För att kunna lösa problem och verkligen prata om dom så behöver man vara nykter.

Men jag läser här och följer dig och hoppas hoppas på att du ska ta dig ur ditt återfall igen.

Du är ju väldigt mycket trevligare att prata med när du inte gått över i nåt slags känsla av att du är oövervinnelig, blir defensiv etc. Just det här självförhärligandet och de tvära kasten låter liksom inte bra alls. Sedan vet jag att du haft en uppförsbacke vad gäller vård senaste tiden, och jag känner med dig där och vet hur jävla jobbigt det kan vara.

Jahapp.
Där åkte du i väg.

Det är nu inte möjligt att nå fram till dig förrän du har nyktrat till.
Hoppas bara att det inte händer något riktigt dumt på vägen dit.

Det är skönt att vara 12 år och inte behöva ta ansvar för något. Och leka som ett barn.
Men det är inte hållbart i längden för en vuxen människa.

Era kommentarer och allt och jag själv jag orkar inte mer och nu finns inget slut ens måste dricka tills det inte går längre allt är fel så fel

Ingen bryr sig om att jag gråter nu. Ingen och jag har ingen att vända mig till jag måste försvinna det är det enda rätta

Du behöver läggas in. Då hjälp att bli av med ditt beroende och verktyg att hantera ditt psykiska mående och din ångest.
Det kommer ta tid, det kommer vara jobbigt men det går att må bra utan alkohol.
Det finns ingen quick fix tyvärr. Du har dövat dig själv med alkohol under så lång tid.

Folk kan lägga ut bild på vin och skål osv men när jag gör det är det bara fejk.
Jag måste lära mig ty dricka normalt. Men det verkar inte gå och ute de senaste x åren

Du behöver läggas in. Då hjälp att bli av med ditt beroende och verktyg att hantera ditt psykiska mående och din ångest.
Det kommer ta tid, det kommer vara jobbigt men det går att må bra utan alkohol.
Det finns ingen quick fix tyvärr. Du har dövat dig själv med alkohol under så lång tid.
Till sommaren har jag tid. Inte nu

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok An tagligen så tycker nån att jag inte borde skriva en dagbok "bara för att skriva av mig". Men det är ju fritt att inte läsa och jag...
Svar
6
· Visningar
1 998
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 044
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 700
Senast: Rosett
·
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu är det höst! Kanske inte egentligen men skolan har börjat idag så då räknas det som höst tycker jag! Så dethär kommer vara min höst...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
11 090
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vinterridbyxor