Status
Stängd för vidare inlägg.
Tydligen någon som tar bort mina inlägg. Känns ju så där.
Så jag tappar lusten helt att skriva något. Ta bort hela forumet få eller skriv någon förklaring tycker jag.

Stora växlar här. Inte efter lite fylla har ingen dött av 😂
Fast du vet ju innerst inne att det inte blir ”lite fylla”. Det blir för mycket, för ofta och får stora konsekvenser - eftersom du ju är alkoholist.
Men det är ingen idé att argumentera från mitt håll eftersom du inte är mottaglig alls i det här läget. Läs igenom de här inläggen imorgon när du vaknat istället, känslan av att livet leker brukar inte finnas kvar då

Tips! Ha på mörk läppstift. Så blir du puss ovänlig 😂
Funkar varje gång 👌👌
Om ditt beteende skiftar lika mycket som dina inlägg här gör när du har druckit så har jag oerhört svårt att se att en partner inte märker något.
Han väljer nog isf att inte säga något.

Läs dessa inlägg imorgon så kanske du, (förutom att du kanske kan se hur illa det ser ut när du skriver att du skall slå din partner om han rör ditt vin) kan se hur oerhört sjuk du är i din alkoholism.

Kanske kan du så småningom förstå att du behöver otroligt mycket mer hjälp än den du tagit.

Blir väldigt provocerad av ditt sätt att skriva kring detta återfallet du beslutat att ta och mår illa av att läsa jargongen (pga egna upplevelser med en pappa som var alkoholist) och väljer att sluta följa dig tills vidare. För att jag själv tycker det är jobbigt att läsa alltså. Du får såklart skriva vad du vill i din tråd.

Lycka till❤️

Om ditt beteende skiftar lika mycket som dina inlägg här gör när du har druckit så har jag oerhört svårt att se att en partner inte märker något.
Han väljer nog isf att inte säga något.

Läs dessa inlägg imorgon så kanske du, (förutom att du kanske kan se hur illa det ser ut när du skriver att du skall slå din partner om han rör ditt vin) kan se hur oerhört sjuk du är i din alkoholism.

Kanske kan du så småningom förstå att du behöver otroligt mycket mer hjälp än den du tagit.

Blir väldigt provocerad av ditt sätt att skriva kring detta återfallet du beslutat att ta och mår illa av att läsa jargongen (pga egna upplevelser med en pappa som var alkoholist) och väljer att sluta följa dig tills vidare. För att jag själv tycker det är jobbigt att läsa alltså. Du får såklart skriva vad du vill i din tråd.

Lycka till❤️
Svarar på detta imorgon. Är både ledsen för din skullloch provocerad.

Grejen är att jag mår sjukt mycket bättre än på länge ! Ingen verkar förstå det.
Ja jag måste dubbelkolla vad jag skri er nu pga full och ja det ÅR ett misslyckande men samtidigt det ÄR jag också.
Jag vill ingen något illa. Så förlåt om någon blir ledsen
Massa kärlek till alla och fram förallt ni som har alkoholister i er närhet ❤️

Grejen är att jag mår sjukt mycket bättre än på länge ! Ingen verkar förstå det.
Ja jag måste dubbelkolla vad jag skri er nu pga full och ja det ÅR ett misslyckande men samtidigt det ÄR jag också.
Jag vill ingen något illa. Så förlåt om någon blir ledsen
Massa kärlek till alla och fram förallt ni som har alkoholi Ster i er närhet ❤️
...och i din värld har din partner inte märkt nåt ännu?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok An tagligen så tycker nån att jag inte borde skriva en dagbok "bara för att skriva av mig". Men det är ju fritt att inte läsa och jag...
Svar
6
· Visningar
1 998
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 048
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 700
Senast: Rosett
·
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu är det höst! Kanske inte egentligen men skolan har börjat idag så då räknas det som höst tycker jag! Så dethär kommer vara min höst...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
11 095
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Föl 2023