Dagar, har jag gått över..?

T

TryAgain

Kan ni kloka bukare hjälpa mig?
Min mens brukar vara väldigt punktlig. Januari kom den den 14:e, Februari den 12:e. Men så har ju februari inte lika många dagar.
Nu är det den 18:e Mars, och fortfarande ingen mens.

Skulle den inte ha kommit nu? Eller har jag räknat fel med att lägga till dagar som 'fattas' februari?

Givetvis köper jag ett test efter helgen, men jag har varit så snabb innan och blivit besviken när jag får ett 'Negativ' på graviditetstestet. Så denna gången väntar jag. Nu börjar jag dock undra, och nyfikenheten tar över... :)

Sv: Dagar, har jag gått över..?

Om du tar fram en kalender så ser du att mellan jan-feb hade du 4 veckor och en dag mellan mensen. Om du har regebunden mens skulle den alltså kommit sön 13 mars. Köp ett test idag :laugh:

Om du är osäker så köp ett test som du sa, kan tom köpa två för att vara säker ifall ett skulle visa fel (kan ju hända). Själv hade jag ett riktigt rejält hopp i menscykeln i januari. Brukade normalt få den första veckan i månaden, men den väntade enda till den 20:e med att dyka upp. Under den tiden förbrukade jag nog 3 gravidtest och hade planerat att ringa och boka tid hos gyn samma dag, men den dök upp på morgonen när jag vaknade.
Vet inte varför den gjorde så, men gissar på att det var lite hormondans av någon anledning.

Jag kollade min mencykel i ett år, det var mellan 30-38 dagar tror jag snittade på 36 dagar så för mig hade de inte vart något konstigt.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 834
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
1 046
Kropp & Själ Lång historia det här, ska försöka korta ned. Började med min mammas demens 2015-2016 (några kanske minns min tråd kring det) där jag...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
22 449
Senast: Stereo
·
Gravid - 1år Jag tog ur min spiral i vintras då den hade suttit inne sina 5 år. Så körde vi med kondom men efter en familjemedlems bortgång i januari...
Svar
17
· Visningar
1 654
Senast: Suspiria
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama