då var man ensam

Shenzi

Trådstartare
nu har min älskade katt varit borta i 15 minuter, tårarna sprutar och jag har inte riktigt förstått att han är borta. trots att jag höll i honom hela tiden, ända fram tills han somnade. vi fick 17 år tillsammans, och jag kan inte mer än att vara glad. men plötsligt så känns allt gos och all kärlek så långt borta, fast jag nyss kramade om honom. jag har inte fått nog av alla puffar och alla kelande stunder. nu ska jag gå ut och ge honom en fin begravning, han ska ligga på en plats där han ser ut över ängarna. men här inne i huset är det så väldigt tomt. egentligen vet jag inte vad jag vill med detta inlägg, mer än prata av mig (eftersom min familj skiter i mig just nu)
varför ska de göra så ont? :(

http://www.pixbox.se/pic_show_id3740749.html

Sv: då var man ensam

Det finns inga ord för att lindra det du känner just nu, men jag känner med dig i sorgen :(

:( Jag vet hur det känns, men vet inte vad jag ska säga. Det är så svårt.. Men försök minnas de ljusa stunder ni hade tillsammans... Kramar i massor!

tack för tröst. konstigt nog så är det faktiskt skönt att få tröstkramar och varma ord, trots att det bara är över nätet. tack igen ---/--@

Många tröstekramar till dig i din svåra stund. Tänker på dig.

Du har mina tankar hos dig. :cry:
Vilken fin kisse! Ser ut som han äger världen. :love:
Känner med dig, det är säkert en klen tröst just nu att han fått flera goda år hos dig men tänk på det senare.
Hoppas din familj sansar sig också. :crazy:

Många varma tröstkramar! Vi är många som tänker på dig och känner med dig i din sorg. När sorgen gått över kan du minnas alla långa kärleksfulla år med glädje! En sån vacker kisse förtjänar ett vackert minne :)

consoling1.gif

Här finns iaf full förståelse för hur mycket man kan sörja ett djur...

vet inte om detta hjälper direkt.. men du fick ju i alla fall vara där med honom.. :) min lilla kisse försvann och kom aldrig tillbaka vid 14 års ålder... så vår gissning är att hon helt enkelt somnade in någonstans i skogen/omgivningen ...vi vet ju inte om hon inte kunde komma hem.. eller valde att inte komma hem...

men ja det är svårt att förlora de små liven......

ååhhh..titta..hon var svart vit som honom med... :) fin video...hoppas det känns bättre snart.. han fick ett långt fint liv...:D

Vilken fin film, nu rinner tårarna här :( Beklagar sorgen efter din vackre kisse och skickar många varma tröstkramar.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
10
· Visningar
1 977
Senast: Catsu
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 449
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag tycker inte att det är särskilt ensamt när man bor mitt i spenaten bland vilddjuren… I början av sommaren hade jag ett...
Svar
3
· Visningar
856
Senast: cassiopeja
·
Övr. Katt Jag har under många år funderat på att skaffa katt, men inte vågat ta på mig det ansvaret. Möjligheten att få kattvakt är också...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
14 223

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka