Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Meja som blir 6 veckor på tisdag Gud vad tiden går fort. Nu är det inget litet paket man har längre utan en vaken tjej som vill vara med och se vad som händer överallt.
*kl*
Lägger in en länk för det är så galet svårt att välja bilder! Tror minnsan det blir premiär i denna tråden!?
8 veckor på söndag!!
Idag när jag lade honom på mage så "reste" han sig upp så som synes på kort på länken varvid mamma rusar iväg och får tag på kameraväskan bara för att inse att 70-300objektivet sitter på. Korten är tagna från andra sidan rummet för jag hade ju inte tid att byta objektiv.
Jajemän, tiden rusar iväg och lilla My äter tills hon spyr (bokstavligen!)! En riktigt tjock och go liten knodd har jag här hemma nu, underbara kinder!
Ja vädret har ju mins sagt varit underbart i påskhelgen Tyvärr upptäckte vi lite sent det var skit på kameralinsen så därför är vissa bilder lite oskarpa.
Påskafton inleds med en promenad till en kompis. Notera den vackert gröna gräsmattan
Kompisen hade en grävskopa :loving: :app:
Påskdagen skulle vi gått på högmässan i katolska kyrkan när storebror som kommit in efter utelek helt plötsligt gråter och gråter över ont under knät. Han är väldigt överdriven vad gäller smärta och sådant så vi visste ine hur vi skulle tolka detta då han hade trillat ner på ett bord då han klättrat...vi avbokade kykrbesöket och gick hem till mormor 100 m bort för att äta lite innan ett ev akutenbesök. Och då blir han bra :hmm: Jag hoppas han inte fejkade för jag såg fram emot kyrkan ju...
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.