Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Så söt! Hon ser så lugn ut.

Häromdagen:
cimg1270_31453209.jpg

Oj, det var längesen jag visade min tjorva härinne! Men vi har haft fullt upp :D. Just nu är det fullt ös som gäller. Klänga, klättra, slå sig, gråta, har inte tid att tröstas, klänga, klättra, slå sig ... well, u know. Hopplös unge helt enkelt!
Fortfarande bara två små tandsebissingar, som flashas hela tiden i ljuvliga leenden och fniss.
Inte vill hon sova nätter än, trots 11 månader. Hon äter oftast 2 gånger/natt, och nappas 3 gånger till. Och vill upp mellan 5 och 7. Och ändå kan hon klara hela dagarna med en timmes tupplur på dagen. Jaja. Jag HOPPAS att det är på väg att bli bättre!

Elina har ätit och bara kladdat liiiite

DSC_2925.jpg

DSC_2926.jpg

Snygg i håret

DSC_2993.jpg

DSC_2994.jpg

Hjälper mamma plocka ur matkassarna (eller, plocka ur sakerna UR lådan igen)

DSC_3057.jpg

DSC_3064.jpg

Nytt på Oscar

I gåstolen

Inspektion av gammel-rottisen

Ätit

Knasbild

kl

Här kommer två nya bilder på stora Rasmus..
5 månader och 1 vecka. 11320gram och 73cm!! :D Det går ingen nöd på honom.. haha

IMG_6388.jpg

IMG_6382.jpg

När man blir trött är det tur att man har gymmet i närheten..

IMG_6386.jpg

Wow, vilken rejäl kille :D Och söt! Och i fina kläder!
Och vad fint han sitter, så satt INTE min tjej i den åldern. Kanske var för att hon hade för benig rumpa, inte mycket stadga då :D
Elina väger 8560, och hon är snart ett år, haha :rofl:

Wow, vilken rejäl kille :D Och söt! Och i fina kläder!
Och vad fint han sitter, så satt INTE min tjej i den åldern. Kanske var för att hon hade för benig rumpa, inte mycket stadga då :D
Elina väger 8560, och hon är snart ett år, haha :rofl:

Haha! Ja han är ju inte direkt benig vaken över rumpan eller magen!!! Det hjälper nog till en hel del.. :rofl:

Men vad mycket hår hon har fått! Hon ser helvild ut! :D

Ja hon är helt galen :eek:. Vet inte vad jag skall göra med rufset heller, luggen börjar leta sig ner i ögonen men jag vågar inte klippa :o Skall sätta pappa på det, han klipper ju hennes naglar och sånt där småpill :)

Hon är så fin er dotter! Grym mössa med!

Mitten: Hon ser ju ut som en riktigt söt liten trollunge! Grymt hår!:love:

Magini: Rasmus är så söt med sin snygga frilla! Han ser så rund och gosig ut =)

KL

Här kommer några fler bilder... börjar ni tröttna på mig snart? ;)

//julia

*kl*

sovandes på köksbordet hemma
DSC_0205.jpg

gymnastik
DSC_0225.jpg

storebror tycker inte riktigt om gunghästen som finns hos mormor å morfar så jag testade hur han skulle reagera om jag satte lillasyster där :angel: (fungerade som misstänkt, men fick ingen bild på det)
DSC_0276.jpg

Titta hon börjar få ögon :eek:
DSC_0286.jpg

DSC_0303.jpg

Emilia har likadana tigertofflor som din dotter ser ut att ha, dom är så himla söta :)

Åh så söööööt. :love:

Lite nyfiken...tror aldrig att jag sett någon bild på din sambo/barnens pappa. Är han av utländsk? Tänkte då barnen har så bruna ögon och såpass mörka i hyn. :love:

:rofl: Han väger ungefär lika mkt som min Emil som är 1½ år snart. :D

Vad stora dom blir helt plötsligt då dom kan sitta själva. :)

Åh så söööööt. :love:

Lite nyfiken...tror aldrig att jag sett någon bild på din sambo/barnens pappa. Är han av utländsk? Tänkte då barnen har så bruna ögon och såpass mörka i hyn. :love:

50% Österrikare bara ;)
Mja ögonfärgen är väl brungrön gul på Vidar och komemr nog från min pappas sida, där är det lite brunt och min pappa har (ehum hade) i princip svart hår.
Hudfärgen däremot påverkas nog av de där 50% för den släkten är lite mer färg på i huden.
Lilltjejens ögon har nog inte tagit "rätt" färg ännu,
de är mörkblåa än så länge och det var mina med när jag var i den åldern. Nu är dom grön gul grå ja melerade :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 508
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 349
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 826
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 168

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Julklappar 2024!
  • Valet i USA
  • Dagens nagellack!

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat