Då kör vi en runda halsont till då

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nej det var nog inte smart rida i tisdags och det var defenitivt inte bra gå på massage i går (även om musklerna tyckte det)
I natt har jag haft så ont i halsen att jag inte kunde somna ordentligt utan vaknade hela tiden.

Hoppas nu detta är sista rundan på ett tag, har alldeles för mycket att göra för att ligga sjuk (vilket också gör att det tar längre tid bli frisk)

Får ta mig till apoteket och köpa D-vitamin och överdosera lite ett tag. Orkar inte vara sjuk längre.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag var det ett år sen min hund Bella dog 💔 Och jag kommer nästan inte håg det 💔 Förlåt förlåt förlåt älskade Bella för att jag har...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 896
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
4 003
Senast: __sofia__
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Varning att dethär är om känsliga saker så kanske är jobbigt för endel att läsa om. Men jag vill bara berätta om det men jag vet inte...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 390
Senast: Motacilla
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
11 675

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka