Sv: D-Day
Vi har en unghäst efter D-day Ganesco i vårat stall en tuff häst i sig men urmysig o hålla på med.
Vi har en unghäst efter D-day Ganesco i vårat stall en tuff häst i sig men urmysig o hålla på med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Görel skrev:Vet dock flera mycket erfarna hästmänniskor som efter egna erfarenheter vägrar att befatta sig med D-Days avkommor.
*Puttar upp* den här tråden igen - och undrar lite smått om någon har en teori om VARFÖR D-Day avkommor oftast blir lite "konstiga"?
Undrar också eftersom jag just nu starkt funderar på att betäcka mitt sto (en "cool" dam e Magritte-Stratos xx) med Don Primero (som ju också har Donnerhall i sig) till våren; om man kan skylla på D-Days fäderne över huvudtaget? Annars har jag ju hört att Donnerhall blodet "lugnar" - att de är "coola" osv...vilket ju dock inte verkar stämma in på D-Day!?
Någon som vet något om D-Days möderne?
/Kristin
Någon som kan svara på mina frågor?
/Kristin
Vore kul att få se statistik på de avkommor som D-Day gett. Uppväxtmiljö, avelstoets temperament, utbildning/erfarenhet hos de som haft "problem" avkommorna m.m Var de står utbildningsmässigt i dagsläget!
Ne..Sånt osm verkligen inte får förekomma ju..Typ vil betäcka med en Levantos II och sedan en helt annan..Helöt sjukt tycker jag..Hade blivit skit arg om det varit min häst och vad snopet det måste varit för dom som äger stonefire att få veta att Levantos inte är pappa till deras häst.Inget jag velat vara med om iaf