Cykelkärra för två sheltiesar?

Stinaelin

Trådstartare
Någon som har någon rekommendation?

Den ska vara stabil, lätt och inte för bred, så man kommer igenom smala utrymmen. Och få plats med två sheltiesar. :)

Tips emotages tacksamt! :bow:

Jag har nyss köpt en cykelvagn som heter Globetrotter. Den är väldigt stabil och man kan lasta upp till 40 kg. Det är gott om plats för mina två cockrar så två shelties måste funka.

Däremot vet jag inte om den är speciellt lätt, men den rullar bra efter cykeln. Jag vet inte vikten. Bredden är enligt specifikation 81 cm.

Jag valde den för att det var rimligt pris (1300) och god marginal beträffande lastvikten. Den är i största laget men hundarna har som sagt luftigt och bra, vilket jag tycker känns skönt.

Liknande trådar

Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
1 069
Senast: bobbbo
·
Övr. Hund Har någon tips på en form av pall eller liknande som går att ha vid fotänden av en säng? Behovet är till en hund som lättare ska kunna...
Svar
9
· Visningar
764
Hundträning Hej! Jag kommer snart få hem min första hund. Jag har läst på och även frågat vänner med hund men skulle vilja höra lite mer tips :)...
2
Svar
30
· Visningar
3 083
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 547
Senast: Tuggben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka