Sv: Cwd

Har ingen koll på hur min är märkt, men jag har en normalbom o den är också normal, eller om man jämför med Prestige, Butet och Tolga.

äger ingen själv, men rider en som har en cwd sadel, har nog ingen bild..
men dom är huuur sköna som helst :)

Har dessvärre inte heller ngn aning om hur min är märkt, vet bara att jag har den vidaste bommen + 1 cm.

Har dessvärre inte heller ngn aning om hur min är märkt, vet bara att jag har den vidaste bommen + 1 cm.

vet du något om vad normal mot vid är?
eller kan du kanske förklara cwds bomviddar, förstår inte helt :p

Senast ändrad av en moderator:

Är det någon som har ett CWD träns?

hur är de i storlekar och kvaliten antar ja att den e bra :p

de som har toprider hur långt åker de ut för o prova sadlar?

finns CWDs produkter på någon annan internetsida månntro..

;)

Jag har ett cWD träns som jag är jättenöjd med! Var lite ljust i början men har blivit riktigt snyggt när det blivit använt o putsat lite mer. Det är ganska så normalt i stl.
Vet inte hur långt de åker för att prova ut sadel, ring o fråga! Till mig åkte de från Helsingborg upp till sthlm.

toprider finns ju numera både i helsingborg och på strömsholm! dom åker nog vart du vill men man får väl betala milersättning.

Har tyvärr ingen aning om hur de märker sina bomvidder, och det står så mycket siffror på sadeln så det är riktigt svårt att förstå vad alla betyder :p :angel:

Det är CWDs egna, dock mörknar dom med tiden (är väldigt ljusa när man får dom). :)

okey, var kan man köpa dom då? :angel: tkr dom var sjuk snygga :P

Nu vet jag inte om forumreglerna tillåter att man skriver ut namnet men hos Topr*der. ;) Kan pma om du inte förstår vad jag menar. :D

Liknande trådar

Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 091
Senast: super
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 500
Senast: Sassy
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
833
Senast: animalasia
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 766

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka