Sv: Cwd

*kl*

puttar upp tråden o hoppas på fler kommentarer o gärna fler bilder! Vill s enån sadel i svart... e själv sugen på en svart juh... :d

Jag funderade faktiskt på en svart då min häst är svart (ja eller i passet står han som mörkbrun och det är han väl lite på sommaren:p) men beslöt mig tillslut för att ta den mörkare bruna istället, eftersom att det känns roligare med en brun och att min nästa häst antagligen inte kommer vara svart.

Snart kan jag kanske lägga in bilder på min sadel, igår var det exakt fem veckor sedan vi beställde och igår var den klar, så idag är den betalad och påväg hem :d:love: Läängtar :bump:

hur ser din häst ut, vill ha en men är osäker på oom den kan passa. Vi ska till JN o prova men det blir inte förrän till våren.

Tror de är köpta på Hästbiten i sthlm, men de finns ju nästan i alla hästaffärer.

Vad jag förstått det som så är min häst ganska bred, har stora bogblad, rygg mot det rakare hållet och är ganska "rund" om ryggen eller vad man ska säga. (Min häst är ganska kraftig i typen, irländare)

Kan se om jag kan ta kort när jag får den :)

du får gärna ta kort på hästn oxå :)

jag har ju en welsh cob, väldigt överbyggd men blir ganska rak när han rids. Manke bred bogblad, hoppas hoppas den passar!

Japp det stämmer ;) I förrgår kom det ett stort paket hem till mig innehållandes en härlig sadel :love:

Ska åka ut till stallet nu och förhoppningsvis blir det lite bilder :):bump:

*kl*

Finns det nån typ av märkning om bomvidden på CWD även om de kanske är måttade efter en viss häst?

*kl*

Finns det nån typ av märkning om bomvidden på CWD även om de kanske är måttade efter en viss häst?

De beställs efter häst o ryttare men efter de storlekar som redan finns, eller hur man ska förklara. Så ja det finns märkning om bomvidden på sadlarna.

Liknande trådar

Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 091
Senast: super
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 500
Senast: Sassy
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
833
Senast: animalasia
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 766

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka