CWD - priser

VelvetQ99

Trådstartare
Jag tänkte köpa CWD's brösta med rundsytt läder från Toprider. Men det står inga priser, jag har mailat dom utan att få svar.

Så vet någon av er vad den bröstan ligger på för pris, ungefär?
CC11H_26.jpg

Sv: CWD - priser

Min kompis köpte en sån förra helgen och gav 2 495:-

köpte min på toprider för 2700. men den är mycket billigare på www.sporthorses.se har för mig att de kostade typ bara 2250. men kan ha fel. men billiga va de förr iaf.

Okej tack för svaren alla.

Är det någon av er som vet en förbygel som kan motsvara CWDs, som dock hälst inte får kosta över 1500 :-.
Vill hälst ha samma långa rem över manken, vet många varienter med kortare men det är jag inte intresserad av.

Equipe har ju en, fast den ligger på 1885, inte så farligt tycker jag.
bp08.jpg

det finns ju en buddgetvariant cheatek (stavning?) den rider jag med hemma. kostar typ 700. :p den ser precis ut som cwd fast utan loggan och annan färg.
9738867.jpg

ja du, jag vet inte riktigt. köpte min i norrköping på en vanlig häst affär, och såg att den fanns i en annan också. så den kan nog finnas lite överallt. jag kan kolla om jag hittar någonstans :D

ähh jag hittar inte. så du får kolla i alla hästaffärer :)

Senast ändrad av en moderator:

CWD`s förbyglar e verkligen surer !

jag betalade 3400 för min men då köpte jag även en platta till.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 236
Senast: Presto
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
1 021
Senast: Kirre
·
  • Låst
Hundavel & Ras Hej! Jag köpte i valp i augusti i år och vart då informerad att valpen inte hade stamtavla. Vilket inte gjorde mig något då jag inte...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
22 367
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 778
Senast: morgaine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar