CSS problem

S

SweetMelody

Sitter och håller på med en ny layout. Alla sidor styrs av css mallar. Problemet är att i tabellerna blir texten fet, fast jag inte skrivit in det i css mallen. Jag har letat igenom alla sidor och hela css mallen men jag hittar ingenting. Varför blir det så?
 
Sv: CSS problem

Svårt att säga utan att ha sett koden. Har du lust att posta css-mallen här? Jag är ingen css-expert, men någon annan kanske kan se felet direkt.
 
Sv: CSS problem

Förmodligen har det inget med saken att göra, men ändå: Hur ser tabellen ut? Har du använt <th> tex? I övrigt håller jag med lingonben. Lättare om man ser koden.
 
Sv: CSS problem

Jepp jag har gjort tabellen som jag alltid gör. Detta problemet har jag haft sen jag formaterade om datorn, nu blir det alltid fet text i tabellerna vad man än gör. Men jag ordnade upp det med iframes så det ser bra ut nu.
 

Liknande trådar

Tjatter Kära Buke! Finns det någon vänlig själ här som eventuellt kan hjälpa mig med en uppgift i skolan. Kursen är webbutveckling 1, så...
Svar
4
· Visningar
607
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 480
Senast: Badger
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
659
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 315

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp