Croozer Dog

Z3:an

Trådstartare
Hejsan alla :) !

Jag undrar om det är någon här som har provat eller tom har en Croozer Dog hundcykelvagn????
Funderar även på om det är möjligt att använda cykelvagn avsedd för barn??????
Är så sugen på att skaffa en vagn att dra efter cykeln så jag kan förflytta mig och lilleman lite längre sträckor utan att behöva ta bilen alltid!

Z3:an

Sv: Croozer Dog

Vi har en hundkärra av okänt märke, ej Croozer Dog men ser i princip likadan ut, att dra efter cykeln och det fungerar mycket bra. Hundkärran är helt plan i botten och den vi har är utrustad med nät runtom istället för plastfönster som barnkärrorna har. :)

Vad spännande :bump: , var har ni köpt den????
Jag har sökt på nätet men får endast upp Croozer´s :confused: !

Jag började också med att söka på nätet men hittade väldigt lite så det blev ett besök hos en cykelaffär och de beställde kärran från sin leverantör. Här i Luleå hade alla cykelbutiker kärran som beställningsvara så det är värt att fråga efter den, vi gav 2100:- för den.

Häromi tror jag det är som säljer en kärra som heter Doggy Ride, kan vara något att i alla fall kolla upp. :)

Liknande trådar

Hemmet Kom att fundera på det här med gillestugor, kanske för att vi har två stycken och att jag just nu sitter i en... Vad har ni för...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 889
Senast: tuaphua
·
Hemmet Läste en tråd på Facebook om någon som köpt en grillpanna på Erikshjälpen, rengjort, oljat in och fått jättefin. Nu var det inte...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
6 939
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
4 071
Senast: __sofia__
·
Hundavel & Ras Då min cockerhane börjar bli till åren(blir 9 i år) så har jag börjat fundera på att skaffa en till inom några år som kan "möta" upp när...
2
Svar
23
· Visningar
3 418
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård