Cowboy Cuffs och Hölster.

attempt

Trådstartare
Vet ni om det finns någon svensk hemsida där de tillverkar och säljer snygga Cowboys Cuffs och Hölster? , i läder såklart!

:laugh:

Sv: Cowboy Cuffs och Hölster.

Heart Line store har mycket kul prylar och det är tur att man bara bor 1 mil från affären.....:angel: :D

Heart Line store har mycket kul prylar och det är tur att man bara bor 1 mil från affären.....:angel: :D

Du är lyckligt lottad!
Närmsta hästbutik är ca 3 km ifrån mig, och de säljer "bara" det vanliga inom ridsport.. täcken, grimmot, grimskaft, foder, hoppsadlar, dressyrsadlar, träns osv.. TRÅKIGT!

Fast den är livsfarlig att gå in i...sist åkte en fällkniv med ingraverad örn på handtaget, en vas i form av en westernboot och ett par vägghållare som ser ut som patroner till min 44:a med mig hem...:eek:

Haha, sånt händer LÄTT när man går in i en hästbutik... det är som smågodis! :bow:

Vad för sorts hölster är du ute efter? Såg i en annan tråd att du tänkte prova mounted shooting.:idea: Är det till detta, så kan jag rekommendera hölster som sitter på magen (gjorda för ridning) där man drar med en och samma hand. Har en bild, men vet inte hur man lägger ut den...

Har inte sett såna i Sverige...

Vad för sorts hölster är du ute efter? Såg i en annan tråd att du tänkte prova mounted shooting.:idea: Är det till detta, så kan jag rekommendera hölster som sitter på magen (gjorda för ridning) där man drar med en och samma hand. Har en bild, men vet inte hur man lägger ut den...

Har inte sett såna i Sverige...

Ja, jag tänkte testa på mounted shooting :bump: Har dock inte fått något svar av klubben när det hålls träningar... vet du det kanske?

Jag tänkte i sånnafall använda hölstret till det, + att det är sjukt snyggt med hölster.

Jag hörde att det var ett gäng från dina trakter som kanske var intresserade. :banana: Har möte imorgon, så då planeras höstens träningar.

Det är ingen dum idé att skaffa hölster och vänja sig att dra, även om man bara har leksaksrevolvrar (eller kanske t o m Hobbexrevolvrar). Det tar ett tag att vänja sig vid att ha stora, tunga revolvrar skumpandes på magen när man rider:D.

Jag hörde att det var ett gäng från dina trakter som kanske var intresserade. :banana: Har möte imorgon, så då planeras höstens träningar.

Det är ingen dum idé att skaffa hölster och vänja sig att dra, även om man bara har leksaksrevolvrar (eller kanske t o m Hobbexrevolvrar). Det tar ett tag att vänja sig vid att ha stora, tunga revolvrar skumpandes på magen när man rider:D.

Vore superroligt om det anordnades träningar lite närmare mig, även om jag är beredd att åka en bit för att träna. Du får jättegärna PM:a mig, eller skriva här efter mötet imorgon. :p

Kan du tipsa om någon som säljer hölster? (utomlands då, eftersom att du nämnde att det var svårt att få tag i inom sverige)

Jag brukar träna att pang-panga med min soft-air-gun, du ska se vad grannarna tittar lustigt på mig när jag "leker cowboy" bakom buskarna, ha ha ha. :rofl::rofl:

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
779
Senast: Lisen82
·
Hemmet Jag och min make bor på en gård och vi trivs jättebra här men finns vissa saker som vi hade kunnat vara utan. Vi har alltså inga...
Svar
14
· Visningar
751
Övr. Hund Jag letar ny bil och hade tänkt ha lastgaller och grindar i den som jag har i min nuvarande. Men egentligen skulle jag helst vilja ha en...
Svar
12
· Visningar
594
Senast: Bison
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
16 290
Senast: Shpongle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Specialsök (Röd kong)
  • Valp 2025