Countysadlar...

De var båda county competition eller va de heter.. den ena va jätte gammal och den andra va nyare och pumpad med lufft. tycker att de kändes som att sitta i en grop.. och tycker inte om vulstrena. Nej, jag gillar helt enkelt inte de sadlarna.:smirk: jag gillar min sadel mycke mer. den är sveriges bekvämaste dressyrsadel :D(enligt mej dårå)

Vad har du för sadel då?

Känslan av att sitta i en grop kan ju komma av att den är nedsutten. ("Förstörd" i sitsen...)

Om du skulle välja någon av dem som den bättre ändå, skulle det bli den äldre eller den nyare?

Liknande trådar

Utrustning Tråden är egentligen mest hypotetisk. Men om jag ens skulle komma på tanken skulle jag givetvis ta ut en riktig sadelutprovare först...
2
Svar
21
· Visningar
2 570
Senast: caballus
·
Utrustning Vi har idag provat några dressyrsadlar som vi lånat med hem och funderar på hur vi ska ta oss vidare efter detta. Albion 17" K2 MW...
Svar
0
· Visningar
2 464
Senast: Rimfaxe
·
Utrustning Nu har jag letat sadel så länge att hästen tappat muskler och inte alls ser ut som han gjorde när jag började leta. Jag är...
Svar
2
· Visningar
1 180
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Nu känner jag att jag verkligen behöver lite hjälp på sadelfronten... Har nu en Prestige Venus D som ligger väldigt bra på hästen...
2
Svar
20
· Visningar
2 485
Senast: Muninn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar