Cornet Obolensky

athena

Trådstartare
Är det någon här som använt honom? Har det funkat? Jag vet att man påstår att hans spermakvalitet är mycket dålig, men är det så? Fryst? Skick?

Skickar de färsk till Sverige?

Har mailat stuteriet men inte fått svar...

Sv: Cornet Obolensky

Har inte använt honom själv men erfarenheten av att jobba med ett tiotal avkommor till honom gör att jag helt klart skulle tuta och köra om jag hade en vettig märr att betäcka! :)

Fast nu var det spermierna som var intressanta, inte avkommorna ;):D Tror athena har stenkoll på avkommorna :)

Oj, var inte meningen att klanka, utan endast att frågeställningen var något helt annat än det du svarade på :)

Ja det vore ju intressant att få veta! Jag vet att Birgitta Jonasson har lyckats ta fram nån avkomma och hon har ju seminstation hemma så hon borde ju veta.... Annars någon annan som kan svara på detta? Northener har oxå en reggad avkomma och har semin hemma! :D

Har helt glömt tråden - har fått svar från dem, 1500 euro per dos. Bara fryst till Sverige. Har ingen koll på kvalitén dock.

Liknande trådar

Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 351
Senast: Stergo
·
Juridik & Ekonomi Jag köpte en ställbar säng från ett företag i våras. Då synkroniseringen inte fungerade fick jag igenom en reklamation och skulle skicka...
Svar
5
· Visningar
531
Juridik & Ekonomi Tja, de fortsätter i samma ton. Jag försöker få ersättning för utläggen de orsakade när de inte dök upp enligt avtal. Trots skriftligt...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 836
Senast: Mia_R
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag börjar bli lappsjuk av att bara vara på "Steg till arbete" mån-fred för föreläsningar, anteckningar, diskussioner, pappersifyllande...
Svar
1
· Visningar
417
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka