Cornet Obolensky

athena

Trådstartare
Är det någon här som använt honom? Har det funkat? Jag vet att man påstår att hans spermakvalitet är mycket dålig, men är det så? Fryst? Skick?

Skickar de färsk till Sverige?

Har mailat stuteriet men inte fått svar...
 
Sv: Cornet Obolensky

Har inte använt honom själv men erfarenheten av att jobba med ett tiotal avkommor till honom gör att jag helt klart skulle tuta och köra om jag hade en vettig märr att betäcka! :)
 
Sv: Cornet Obolensky

Fast nu var det spermierna som var intressanta, inte avkommorna ;):D Tror athena har stenkoll på avkommorna :)
 
Sv: Cornet Obolensky

Oj, var inte meningen att klanka, utan endast att frågeställningen var något helt annat än det du svarade på :)
 
Sv: Cornet Obolensky

Ja det vore ju intressant att få veta! Jag vet att Birgitta Jonasson har lyckats ta fram nån avkomma och hon har ju seminstation hemma så hon borde ju veta.... Annars någon annan som kan svara på detta? Northener har oxå en reggad avkomma och har semin hemma! :D
 
Sv: Cornet Obolensky

Har helt glömt tråden - har fått svar från dem, 1500 euro per dos. Bara fryst till Sverige. Har ingen koll på kvalitén dock.
 

Liknande trådar

Däggdjur Läste precis att SLU vill ha allmänhetens hjälp för att få veta vad älgen äter. De har i tidigare undersökningar sett att bärris är en...
Svar
5
· Visningar
808
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Vi vill sätta upp ett glasräcke på balkongen istället för nuvarande trästaket. Mailade kommunen för att fråga om det behövs bygglov och...
Svar
10
· Visningar
591
Senast: Catsu
·
Katthälsa Jag är rädd att min ena katt (hankatt på 4 år) drabbats av forl. hans framtänder växer , eller ser ut att göra, speciellt den ena. Det...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 042
Gnägg Min häst är rätt så mager och har svårt att gå upp i vikt, och nu har stallchefen tagit bort all hö i dagsgivan i hennes hage och påstår...
Svar
10
· Visningar
2 112
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp