Corlensky G -Irco Mena?

Sv: Corlensky G -Irco Mena?

:eek: Nej, vi har ju alla fattat hur tjafsig i munnen och hur ojämn i humöret Corlensky är så vi har inte vågat använda honom. Måste vara en synnerligt okunnig människa som skulle ha en sån häst.

:D ...kunde bara inte motstå....

gragge: :rofl::rofl: jag har ju en Corlensky G - Magritte (tänk då hur det blir, Magini avkommorna brukar väl vara lite si och så med munnen.. ;))

olgaklara: det finns för övrigt 2 st CG - IM åringar på blupen, kanske att någon av ägarna finns här eller någon kompis till dem.. Funderar du på att betäcka med honom?

:eek: Nej, vi har ju alla fattat hur tjafsig i munnen och hur ojämn i humöret Corlensky är så vi har inte vågat använda honom. Måste vara en synnerligt okunnig människa som skulle ha en sån häst.

Seriöst :mad:

gragge: :rofl::rofl: jag har ju en Corlensky G - Magritte (tänk då hur det blir, Magini avkommorna brukar väl vara lite si och så med munnen.. ;))

olgaklara: det finns för övrigt 2 st CG - IM åringar på blupen, kanske att någon av ägarna finns här eller någon kompis till dem.. Funderar du på att betäcka med honom?

Nej jag söker just den hästen..

Som sagt CG skulle inte passa mitt sto eller de ändamål jag har för min avel :D

Gapskratt:rofl::rofl::rofl: Senaste nytt om Corlensky-han är nu även godkänd i Hannover:banana:

Nej jag håller med :crazy:

Löjligt och oseriöst tycker jag att man måste ge sig in i en tråd och håna bara för att man inte har samma åsikter om en hingst.

Japp. Och just denna diskussionen har vi väl alla hört till leda, börjar bli en aning jobbigt.....Har infekterat tillräckligt med trådar!

Kom igen nu Olga, nog har vi så högt i tak att vi kan unna oss ett litet bus då och då.
Vi vet ju alla var du står och det är ju heller ingen hemlighet att jag står, typ på andra sidan. Nog kan vi skämta om det?!

Känns tråkigt om jag skulle behöva påminna om det här med stenar och glashus så jag hoppar över det....

Och nej jag känner ingen Corlensky - Irco Mena

Hade jag öppnat en tråd om just CG så tycker jag att det är fritt fram. Nu sökte jag en åring med denna stammen pga andra personliga orsaker

Jag har sagt vad jag tycker i de trådar om honom, jag har inte gått in i trådar som handlar om hans föl/avkommor och skrivit något om honom där. Jag har endast diskuterat hans ridbarhet på provet och CO ridbarhet vilken han visade på bla OS hur den var ;)

Visst det går jättebra att busa till det, men tyvärr så var det ju fler som hakade på det och ville få det till ironi. Och det tycker jag inte är ok..

ASVH har en sida som jag tror du skulle kunna andvända Sök på ASVH Sedan Hingstar - Blup /tävlingsresultat -Sök häst - skriv Corlensky G då får du upp 150 st 1 -åringar men tyvärr måste du gå in på varje för att se mödene stammen-Tidskrävande men roligt ,du kanske hittar det du söker. Lycka till!

Rätt säker på att TS har koll på blup-sidan.

Dessutom kan man söka på morfar som Irco Mena, det blir lättare! ;)

Då är det kanske så att det inte finns någon med den stammen,än ................

Rätt säker på att TS har koll på blup-sidan.

Dessutom kan man söka på morfar som Irco Mena, det blir lättare! ;)

Man kan även söka på Corlensky G- Irco Mena lärde jag mig häromdagen, mycket smidigt när man vill veta exakta kombinationer :bow:

Ja jag har redan varit inne och tittat där. Just därför startade jag denna tråden ;)

jag söker alltså stoets mamma eg. men fick för mig att det var någon här på buke som hade en åring med den stammen och hoppades att det var den hästen

Liknande trådar

Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 426
Senast: Freazer
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 084
Senast: Piaff
·
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
866
Senast: Freazer
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 576
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Kattbilder #10