Coriall 1100

T

Tigerrr

Tyvärr gick en så fin hingst bort så ung:(!!
I December som säkert många vet gick Coriall 1100 bort pga av olycka en Flyinge hingst som jag har betäckt 2 ston med 06, och fått en fin liten pojke efter som är en dryg vecka gammal!

En vacker hingst med ett fint steg och en otrolig hoppkapacitet,
och undrar är det någon mer som har betäckt med honom och kanske till och med sett ett resultat?

Sv: Coriall 1100

Vad kul för dig, har du inga bilder?

Jätte synd att han dog så tidigt, han ju aldrig börja sin karriär.
Men det gör ju de avkommerna han får väldigt speciella.

Ja, han var en så trevlig hingst, vid hantering och sånt.... jo har bild på fölet och hingsten, men de funkar inte att lägga ut eftersom jag inte kan hämta bilder från mina bilder!

jag vet inte, är inte säker på de! om de han frysa ngt!? man kan ju hoppas men de lär vara dyrt!

Ett sto som min syster fött upp (såld) e: Irco Mena-Cardento fick ett stoföl e: Coriall för en vecka sedan :) . Hon fölade 3 veckor för tidigt men allt gick bra!

Hälsningar Monika

Tyvärr gick en så fin hingst bort så ung:(!!
I December som säkert många vet gick Coriall 1100 bort pga av olycka en Flyinge hingst som jag har betäckt 2 ston med 06, och fått en fin liten pojke efter som är en dryg vecka gammal!

En vacker hingst med ett fint steg och en otrolig hoppkapacitet,
och undrar är det någon mer som har betäckt med honom och kanske till och med sett ett

Vacker och otrolig hoppkapacitet håller jag helt och fullt med om men fint steg vet jag inte... Jag blev mäkta imonerad över hans temperament!!:love:

Dessutom går ju inte pappan av för hackor:bump:

Kul att ha föl efter Coriall! Grattis.

Sara

Jag har oxå föl efter Coriall, en hingstunge som är ganska kaxig.
Jag trodde att jag och stoet pratat igenom ordentligt att det var ett stoföl vi skulle ha:D men det bidde det inte.
Får väl se vad jag ska göra med honom, roligt att se statistiken senare i höst.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 547
Senast: Ceta
·
Hundträning Hej alla, Jag känner mig lite uppgiven och vill därför rådfråga er. Det är så att jag i måndags hämtade hem en 8-veckors basset-valp...
Svar
13
· Visningar
6 471
Senast: TinyWiny
·
Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
4 050
Senast: shia
·
Övr. Barn Jag har varit medlem här för många, många år sedan. Mycket har sedan sist. Jag har reumatiskt värk och 50% sjukersättning och jobbar...
12 13 14
Svar
278
· Visningar
26 022

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix
  • Stora shoppingtråden III