• Avel
  • Trådstartare Trådstartare klarass
  • Startdatum Startdatum
K

klarass

Jag har ett sto e.feliciano som jag är sugen på att betäcka med contendro nästa år. Någon som har någon erfarenhet av honom? Och någon som vet vad han kostar allt som allt? Jag hittar bara att han kostar 600 euro per dos.. Någon som vet?

Sv: Contendro

Känns som Contendro I inte är något bra val då han har en tendens att lämna smått.Såg i tråden här ovan att ditt sto endast är 158 cm.Han finns på färsk semin och kostar då 1700 euro.Då får man seminera 3 ggr.Blir inte stoet dräktigt måste man alltså betala allt ändå.I övrigt är det en jättefin hingst som lämnat ett flertal mycket bra avkommor.

Liknande trådar

Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
514
Senast: Nikan
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 622
Senast: Mabuse
·
Utrustning Är på jakt efter en hästtransport. Har hittat en jag ska kolla på i helgen. Blev besiktad UA dec 2023. Har trägolv men man får med ett...
Svar
7
· Visningar
748
Senast: Cavallo
·
Avel Hej! Kollat i äldre trådar, men hittar inte riktigt svar som kan passa in på just denna situation. Ber om ursäkt ifall det upplevs som...
Svar
9
· Visningar
1 348
Senast: Anon89
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka