six feet under
Trådstartare
Hejsan ! är det någon här som har skickat efter Conquer från USA ? Såg att det kostade 37 dollar där. Och om ni har gjort det vad kostar frakten ? Mvh Sixten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker inte att det är dyrt i sverige 1200 kr för en liter och grymt bra, jag underhåller med en dos varje dag på trashankar och dubbel dos veckan innan start och det är lagligt. Men jag såg fel en spruta med 6 doser kostade 12 dollar och det är inte dyrt. Det är inte Glucosamin utan koncentrerad hyaluronsyra (kallas allmänt tuppkamspasta.)finns att köpa på en del kliniker, men dyrt som busen
Det har tydligen sån effekt att chefsveterinärerna på STC vill sätta 14 dagar på det. /Sixten
Eller också värnar man om djurskyddet och väntar med att tävla med hästarna tills karensen är slut. Är det så effektivt så är det nog att likställa med dopning...
Jag säjer att om ett preparat är så effektivt att hästarna blir "friska" av det på "ingen tid alls", så är det ett preparat som bör falla under karenstiden. För då är det ett preparat som påverkar hästens prestationsförmåga, likadant som vilket annat läkemedel som helst.
Och då väntar man med att starta hästen tills karensen är över.
OM hästen behöver preparatet för att öht kunna starta, så anser jag inte att hästen är i tävlingsmässigt skick.