Connemarahingstar på Grevagården

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Throlla
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 38
  • Visningar Visningar 3 169
:) Två av dom hingstarna va min kompis. Cirion & Lover Boy. Nån som vet hur det gick för dom?

Mmm... den där Ragnarps Royce Robot...den gillade jag...inte dum alls! ;)

Ja, han såg faktiskt väldigt fin ut!
Min favorit är Coosheen Finbarr :love: Hoppas han blev godkänd!

Ragnarps Royce Robot :love: och Coosheen Finbarr :love: Jättefina båda två!!

Har framkallat fler bilder idag, ska scanna dem när jag hinner. (De jag visade tidigare i tråden är tagna med digitalkameran)

Otroligt vilka bra bilder du tar...är du fotograf till yrket eller? :cool:

Coosheen Finbarr gick igenom.

Pilgaardens Kilroy skulle ju bara visas upp Han fick en 10a! på traven.

Grange Flynn Sparrow klarade precis av bruksprovet

Gräns Roeson gick igenom tack vare sin härstamming.

Det var inte så många som gick igenom alltså, med tanke på att det var rätt många anmälda.
Vad roligt att Finbarr gick igenom! Tur att Flynn klarade bruksprovet. Trodde inte det skulle vara några problem.
Fick Roeson göra bruksprovet nu, eller gör han det senare?

Bra att flynn gick bra o Roeson.. va hans sista chans nu..
elle d sa dom iaf förra året..att han skulle få en chans till!!
men d va välinte löshoppningen han missade förra året.. utan han ville väl inte galoppera med testryttarna... :confused:

Vad hände med Gräns Chili surf då?? han va ju väldans läcker.. o ruben vill ha en godkänd son =) o min pålla vill ha en godkänd brorson =)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter I helgen arrangerade Häggums sportryttarförening Folksam Ponny-SM i fälttävlan. Tävlingarna gick på Häggum samt Grevagårdens...
Svar
0
· Visningar
118
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det är 34 år sedan dressyr-SM arrangerades på Grevagården senast. Till helgen ska medaljörer i fem ålderskategorier samt paradressyr koras.
Svar
0
· Visningar
156
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 148
Senast: Piaff
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Helgens dressyrmeeting hos Grevagårdens Ryttarförening innebar inte bara årets första OBS-tävling, utan även kval till tävlingarna som...
Svar
0
· Visningar
173
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka