Commander Crowe i Frankrike

Sv: Commander Crowe i Frankrike

Men han brukar väl se seg och flegmatisk ut?
Sen om man läser i tidningarna så hade han tydligen övernattat dåligt. Sen tyckte kusken att han åxå var alldeles för tungt balanserad..

Hmm.. hur ska man förklara det? Han är väldigt bekväm av sig, gör inte mer än vad han behöver..

När jag såg lunchsändningarna i dag och hörde Nybrink och Anders Lindqvist prata om Commander Crowe så insåg jag återigen vilka orimliga förväntningar "vi" har på den hästen.

Han har startat 28 gånger. Vunnit 26 av dessa och varit två med minsta möjliga marginal de andra starterna.

Hästen som Puro inte ens ville övernatta med i Sverige hade rest dåligt och ändå så gör han enligt mig ett kanonlopp!
Han var inte stort slagen som tvåa!
Må så vara att han var än mer flegmatisk men ändå.

Hatten av för CC! :bow:

(Hoppas att han slipper alla dessa "Gå-i-dödens-lopp" nästa år)

kl

Trög ???

Jag tycker han såg GRYM ut ..:bow:
Hade det varit min häst hade jag aldrig slutat att tjuta.........................

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Frankrikes störste travare genom tiderna är död. Ourasi vann Prix d'Amerique fyra gånger vilket ingen annan häst mäktat med. ... Källa...
Svar
0
· Visningar
752
Senast: Gunnar
·
Ridning Har ett sto som jag haft på foder nu i ca tre månader och som när jag fick henne var riden, men inte särskilt skolad åt något håll. Hon...
Svar
7
· Visningar
1 684
Senast: Skugga
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Travronden) Commander Crowe fick en tung resa utvändigt om...
Svar
0
· Visningar
445
Senast: Gunnar
·
F
Dressyr Ibland dyker det här och på andra forum upp diskussioner om olika ridsystem dvs system för att träna hästar. (Alternativ som leder till...
13 14 15
Svar
283
· Visningar
24 444
Senast: flashlight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar