Come Back II?

FT_ryttare

Trådstartare
Hej. Är det någon som har information eller avkommor till denna underbara hingst?
Träffade på honom på strömsholm då han stod i samma stall som den hästen jag var skötare åt o tävlade i samma klass.
vilket steg o utstrålning.
ja e FAST!
han verkar dessutom väldigt trevlig.
Stod 5 hingstar o en valack i samma lilla avdelning o allt var frido fröjd..inga skrik osv..
väldigt cool var han.

Det är en skit snygg herre det.

Född 1992, 172 cm.
E: Cor de la bryére-Landgraf 1-Montevideo-Credo.

Han har en mkt bra stam, har tyvärr ej någon avkomma efter honom, men skulle inte tacka nej till en.

Hej!
Vi betäckte vårt sto e: Mowgli - Any Questions med honom och fick ett otroligt fint stoföl. Mamman var tävlingshäst ut i hovspetsarna och lite nervig men avkomman var kanon, lätt i typen, spänstig, otroliga gångarter och ett mkt trevligt temperament! Rekommenderar honom varmt!
MVH / Fia

Finns tyvärr bara fryst efter honom i Sverige och enligt dem som tagit in det funkar det dåligt att använda det frysta på honom.

Jag kan bara inte fatta varför ingen ordnar färsk transportsemin på honom till Sverige...suck.

Håller med, en kanonfin häst! Jag har jobbat för Birgittes syster så jag har sett honom några gånger. Gå in och kolla på deras hemsida: www.viegaard.dk du kan också kolla på www.horse.dk hingstebasen så kan du se en massa av hans avkommor.

Liknande trådar

Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
2 680
Senast: Stereo
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 670
Senast: Karminnie
·
R
Hästhantering Har precis flyttat in en ny tjej med sin nya foderhäst i vårat stall på 10 platser. Hon har tidigare varit medryttare/skötare på ca två...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
10 786
Senast: RoyalRocket
·
Distans Nu är det inte jag som håller i detta projekt utan användaren a_schuber. Dock får jag lov att lägga in inägget igen då jag lyckades...
Svar
8
· Visningar
1 883
Senast: a_schuber
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka