Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det går bra. tack!Var det inte du som försökte få fram någon egen blandras? Hur gick det?
Vad är det för mix?Det går bra. tack!
En mix av olika egenskaper. Ännu tydligare: En viss profil av olika styrkor för olika egenskaper. Alltså i princip såsom en avlade tills för omkring 150 år sedan.Vad är det för mix?
Egenskaper, inte raser? Vilka egenskaper är det då?En mix av olika egenskaper. Ännu tydligare: En viss profil av olika styrkor för olika egenskaper. Alltså i princip såsom en avlade tills för omkring 150 år sedan.
Exakt: Egenskaper. Jag kan starta en ny tråd om dem (hundarna mina och dess egenskaper) inom några dagar så slipper jag förstöra cockerpoo-tråden.Egenskaper, inte raser? Vilka egenskaper är det då?
Skojar du?Du tog orden ur min mun, vad har en cockerpoo som int en renrasig Cocker eller pudel har ?..
Har pudlar o cockrar så smala avelsbaser så dom riskerar populationskolaps?Skojar du?
De har genetisk variation! dvs möjlighet till en framtid
Det är ingen större idé att du ifrågasätter två år gamla inlägg av nån som senast var inloggad i början av december. Sa du inte själv att du skulle starta en ny tråd om dina hundar?Skojar du?
Vaddå, tänker du att det kan hålla typ 200 år till. Eller hur tänker du? Och hur ser vägen dit ut?Har pudlar o cockrar så smala avelsbaser så dom riskerar populationskolaps?
Skojar du?
För mig är det ide. För det är många fler icke-inloggade som läser här än de som är inloggade. Och de bör få se alternativ.Det är ingen större idé att du ifrågasätter två år gamla inlägg av nån som senast var inloggad i början av december. Sa du inte själv att du skulle starta en ny tråd om dina hundar?
Föder inte denna användaren upp lunaliahundar eller vad dom kallas? Är väl varken cocker eller pudel i?Hur stor är den generella inavelsprocenten inom pudel och cocker spaniel?
Föder inte denna användaren upp lunaliahundar eller vad dom kallas? Är väl varken cocker eller pudel i?
Inlägget lunaliauppfödaren svarar på handlar om cockerpoo.Föder inte denna användaren upp lunaliahundar eller vad dom kallas? Är väl varken cocker eller pudel i?
Okej trodde inte hon pysslade med cockerpoo.Inlägget lunaliauppfödaren svarar på handlar om cockerpoo.
Nej det gör hon ju inte heller. Men hennes inlägg var ett svar på ett som handlade om det.Okej trodde inte hon pysslade med cockerpoo.
Okej trodde inte hon pysslade med cockerpoo.
Enligt PE Sundgren och andra genetiker samt all logik är den betydligt större än SKK hävdar på avelsdata. där kan vi snacka om falsk marknadsföring. Nästan alla raser härleder tillbaka till en eller kanske 3 hundar.Hur stor är den generella inavelsprocenten inom pudel och cocker spaniel?
Precis.Föder inte denna användaren upp lunaliahundar eller vad dom kallas? Är väl varken cocker eller pudel i?