CLXXI Vad gör vi?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Precis klar med maten så dags att äta. Sedan blir det att prova nya Hogwarts legacy spelet och se hur det är. Var tvunget att fixa något och äta innan jag ens fick starta spelet. :angel:
Jag är taggad!
giphy.gif


:D
 
Väntar på att få spela Hogwarts Legacy. Någon form av "unpacking" pågår och jag sitter här med chokladkaka för att fira och hoppar i stolen typ :cautious:
Jag vill avada kedavra folk nuuuuuuuuuu :arghh::p

Precis klar med maten så dags att äta. Sedan blir det att prova nya Hogwarts legacy spelet och se hur det är. Var tvunget att fixa något och äta innan jag ens fick starta spelet. :angel:

Ok, så om vi inte ser er på några dagar vet vi vad ni gör :rofl:

Jag har varit tillsammans med en gamer... I know the drill :laugh:
 
Precis pratat med yngsta lillsyrran, gullungen bad mig att få följa med ut på krogen för första gången. Nyligen fyllt 18 och tycker det känns nervöst gå dit första gången. Smälter ju av att ens 18-åriga lillasyster vill ha med en på nåt sånt :heart (jag är 14 år äldre)
Nu ska jag slösurfa lite, tänkte ta en bit sockerkaka men har Lilla herrn i knät så bara att glömma :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 745
Senast: Zinfernia
·
  • Låst
Hemmet Ett barn har krossat en snäcka på mitt bord med en vaxduk. Föräldern har försökt städa men det är snigelsmet över en stor del av duken...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 088
Senast: Mineur
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 679
Senast: Enya
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
65 66 67
Svar
1 335
· Visningar
37 096
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp