clear rounds i västra götaland?

candelia

Trådstartare
hej ! jag undrar när och var det kommer hållas clear rounds i närheten av Uddevalla/Göteborg. har ett fullblod som jag skulle vilja starta,och vill börja smått om att hon tidigare gått på galoppen :)

Sv: clear rounds i västra götaland?

Om du kollar i tdb så finns det en hel del pay and jump utlagda i både regionen Göteborg och Bohuslän och även Västergötland. Allt beror på vart du bor och hur långt du vill åka. Du kan också gå in på specifika klubbars hemsidor i din närhet regelbundet för alla lägger inte ut sina träningstävlingar på tdb.

Liknande trådar

Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
734
Senast: Squie
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 227
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
637
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 225
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka