Görel
Moderator
Men Vinn har väl slutat med hästgrejer? Eller är det CG nu för tiden?
Jag vet inte vad Vinn är.
Antar att CG är City Gross, de har haft hästgrejor i många år, i alla fall fler än fem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men Vinn har väl slutat med hästgrejer? Eller är det CG nu för tiden?
Stor affär i Häggvik. Hade hästgrejer och foder förrut iaf. Men det var bär gammelmannen levde. Han gick bort 2012.Jag vet inte vad Vinn är.
Antar att CG är City Gross, de har haft hästgrejor i många år, i alla fall fler än fem.
Har de börjat sälja hästgrejer nu också?!
Det finns flera CG här i länet (Stockholm), varav en som min familj handlar på ibland (i ett visst stort shoppingområde vanligen förkortat K K). Har även varit några gånger i en norr över. Men så idag var vi på en CG där jag aldrig varit tidigare, i länets sydöstra delar. Och alltså, det var inte bara en flaska liniment, en mankam och något par jordphurs i ett hörn. Det var en hel hästavdelning, med allt från foder, till täcken, schabrak, hjälmar, säkerhetsvästar, benskydd, you name it. De dominerande märkena verkade vara Hansbo/Jacson/Källquist. Är det bara denna CG som har det, för att de råkar ligga i en väldigt hästtät kommun (på H)...? Eller har CG överlag börjat med stora hästavdelningar?
Bromma hade när de öppnade men har av någon anledning tagit bort den.
Stor affär i Häggvik. Hade hästgrejer och foder förrut iaf. Men det var bär gammelmannen levde. Han gick bort 2012.
CG i Uppsala har hästgrejer. Men inte så mycket som de hade för 4 år sedan
Ok. Har inte varit där så mycketSom sagt, den i Boländerna, ja. Inte den i Gränbystaden.