Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och innan dess hette det väl Eko och hade hästgrejer även då?
Häggvik? Aldrig hört talas om! *Vad då dålig på geografi Dressyrtjejen?*Fast Häggvik ligger i Sollentuna som ju är Stockholmstrakten.
Häggvik? Aldrig hört talas om! *Vad då dålig på geografi Dressyrtjejen?*
*Funderar på hur i hela världen jag kunde gå ut 9an med A i geografi...*Ok. Finns bl a en pendeltågsstation som heter Häggvik.
CityGross i Värnamo har ingen hästavdelning än vad jag sett. Har letat, känns lite konstigt då det ligger väldigt nära Värnamos ridklubb och inga direkta andra hästsportsbutiker i närheten. :/Jag har aldrig varit på någon Citygrossbutik som saknar hästavdelning...
Bromma hade när de öppnade men har av någon anledning tagit bort den.Det har de gjort länge. Norr om Stockholm har Häggvik en hästavdelning men inte Bromma.
*Funderar på hur i hela världen jag kunde gå ut 9an med A i geografi...*
Men Vinn har väl slutat med hästgrejer? Eller är det CG nu för tiden?Ok. Finns bl a en pendeltågsstation som heter Häggvik.
samma i Helsingborg. saknar hästgrejorna när jag är på besök där nere.
Finns en ganska stor hästavdelning i Hyllinge på köpcentret "Familia", ca 10min från Helsingborg (Hyllinge cash heter det iofs där, men ligger vägg i vägg med city gross och jag antar att det har ngt samband!)