Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som frågan lyder ovanför, vad tycker ni?
- När är det skäl till att använda citronhalsband på sin hund?
- Mår hunden dåligt av att ha det på sig?
- Använder du det till din hund? Varför i så fall?
- Är det ok att ha det på när hunden är ensam?
Men stackars hund!har ett, använt några gånger när jag skaffade min omplacering då hon ylade väldigt mycket när hon var ensam. Det var tack vare grannarna som ringde djurskyddet första gången jag lämnade henne en längre stund, hon var ensam i max en timme. Men nu ligger hon och sover när vi åker iväg, ser ut som sju svåra år dock, men går och lägger sig.
Ja hon är ju mycket tryggare nu, men grannarna hade ingen förståelse alls.Men stackars hund!
Funkar det så är det väl bra eller? Varför anses man automatiskt som en dålig/lat hundägare om ma tar till hjälpmedel?
Vet inte om jag tycker att citronhalsband är ett så starkt obehag? Dessutom kanske man vill lägga träningstiden på det man tycker är roligt istället för att avsätta ex antal timmar på något som ett halsband kan fixa åt en.
Vet inte om jag tycker att citronhalsband är ett så starkt obehag? Dessutom kanske man vill lägga träningstiden på det man tycker är roligt istället för att avsätta ex antal timmar på något som ett halsband kan fixa åt en.
Vet i och för sig inte om det funkar så bra att lära en hund att gå fint i koppel genom att låta den strypa sig... Tycker det är effektivare att säga till den att lägga av med det där.
Diskussionen om elhalsband är ju något helt annat så den kan vi ju lämna därhän.
Om hunden skäller när den är ensam så måste man ju göra något om man inte vill bli vräkt (om man inte bor i hus förstås). Tycker det är ganska oschysst att låta en hund ligga och skälla också.
Diskussionen om elhalsband är ju något helt annat så den kan vi ju lämna därhän.