I

Isidor

nån som har prövat det till sin häst mot ryggbesvär för att rensa njurarna
 
okej hade han ryggbesvär eller ger du honom äppelcidervinäger ändå. Vad mera hjälper det emot
 
Nä mina hästar har sällan/aldrig ryggproblem, äppelcidervinäger är allmänt renande i kroppen inklusive njurarna.
 
Jag ger en rejäl skvätt äcv varje dag som förebyggande till en häst som haft problem med urinvägsinfektion. För att sänka ph-värdet i urinen.
 
jag ger min häst citron..för att jag har hört att det är bra för en massa saker och så tycker han att det är SÅ gott :d

vi gav det även till syrrans häst när hon hade problem med njurarna, och vad jag minns så hjälpte det.. :)
 
okej ger ni vanlig citron eller pressad koncentrat på flaska
 

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har en gammal ponny, 26 år, som har börjat få lite svårt att tugga hö (Duktig hästtandläkare har undersökt och bedömt.). Hon blev...
Svar
18
· Visningar
877
Hästmänniskan Priser på strö och foder har ökat kraftigt, stallhyror stiger pga detta. Massor av hästar till salu, verkar vara svårsålt. Massor av...
2
Svar
21
· Visningar
2 299
Senast: Ainon
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 676
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 265

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vd
  • Hiss och diss del 5
  • Väder

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp