Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grace var fräsch men vi åkte en annan dit som var mysigareFinns det någon här som åkt med båda (sedan Grace blev renoverad) och har någon tanke kring vilken man helst väljer?
Vad hette den?Grace var fräsch men vi åkte en annan dit som var mysigare
AmorellaVad hette den?
Grace är nog inte renoverad, men relativt ny. Den är väldigt annorlunda än de anda Vikingbåtarna på Åbolinjen. Jag gillar den.
Undrade just det, Grace är ju en av/den nyaste dom har, varför skulle den renoveras?
Berätta var och hur och varför?Svarar mig själv, jo hon är faktiskt delvis renoverad.
Berätta var och hur och varför?
Att färjorna dockas ibland och fixas till lite är ju rutin, men renovering är något helt annat.
Pk. Känns inte som en renovering i den bemärkelsen, tycker jag - inte om man jämför med Amorellas renovering iaf. Det var en helrenovering för ett antal år sedan.På Viking Lines sida står
Viking Grace är tillbaka
Och hon är snyggare än någonsin! Fartyget har varit iväg på dockning och återkommer med förnyad taxfreebutik där det nu finns mer plats för modeprodukter, vin och champagne. Även restaurangerna har fått en ansiktslyftning, med t ex nya bord i restaurang Oscar och barnbord i The Buffet.
Pk. Känns inte som en renovering i den bemärkelsen, tycker jag - inte om man jämför med Amorellas renovering iaf. Det var en helrenovering för ett antal år sedan.