A

Amia

E det nån som har honom som pappa till sin häst?? Isåfall hur e den hästen?? Rider en häst efter honom... :banana:

Nej har ingen avkomma själv men min bästa väninnan har ett 3 årigt sto e: Chopin DK. VilL Du ha bilder och mer info om honom, så maila gärna så skall jag försöka hinna scanna in bilder på honom....
Maila till carina@cesamarabians.com
Ange. Chopin i ämnesraden så vet jag vad det gäller... :)

Eh.....får Du lov att använda den bilden? Vill minnas att fotografen har copyright på den bilden....
Har mailat Dig och skall snarast återkomma med den info jag vet om honom.....
Underbar hingst som använts alldeles för lite och helt klart Etat's bästa son i Sverige enligt mitt tycke och smak.... :p

Min kompis har en arab efter chopin, han är en väldigt trevlig häst, men lite ängslig. Men en jättefin model för att vara en arab, kort rygg och fin rumpa. En väldigt personlig herre.

Liknande trådar

R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 520
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
241
· Visningar
13 545
Senast: ildiko
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Har Peder Fredricson hittat hästen som kan ta honom till OS i Paris till sommaren? En vink kommer i dagarna. Då rider han Chopin i några...
Svar
0
· Visningar
277
Senast: Gunnar
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
859
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama