Keine ahnung som sagt, men i taxfreen finns de åtminstone inte längre, så ni som bor i sverige får ge er ut på råttjakt nu och rapportera sedanVänta nu… FINNS INTE SEGA RÅTTOR LÄNGRE?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Keine ahnung som sagt, men i taxfreen finns de åtminstone inte längre, så ni som bor i sverige får ge er ut på råttjakt nu och rapportera sedanVänta nu… FINNS INTE SEGA RÅTTOR LÄNGRE?
Men är du snällast i världen?Det kan säkert gå att få det hemskickat om man ber snällt
Twister verkar vara tillbaks också, men ser lite annorlunda ut. Har inte hunnit prova den än.
Men något jag verkligen saknar är Svarta Lotus. Ferraribilar fast himmelska svarta salmiaksmakande saker.
+ @ii-ssaÄr rätt stor skillnad på smak och konsistens. Den nya var inte alls så god. Såg dock två olika twisterglassar idag och har bara testat den ena.
@Asko
Har du testat bägge?
Jo den är bara isglass, men tkr isf att den nya som kallas monstaah eller ngt sådant är godare.+ @ii-ssa
Det är typ vanilj(?)glass och isglass i dem istället för att ha bara isglass
Testade den bara en gång för längesedan när jag för ett ögonblick tänkte att de hade lagt till min favoritglass i paket istället för att bara sälja per styck
Vill jag ha isglass så vill jag ha isglass med kemisk smak så det så
Hittade denna med en googling, är det denna som ni pratar om när ni nämner någon ny?
Har inte provat den än då jag inte än sett att man kan köpa bara en av den istället för i paket. Lite tveksam men det ser ut som att det är bara isglass på bilden....
Ska ta tag i detta ASAP. Om jag lyckas, vill du ha några påsar skickade till dig?Keine ahnung som sagt, men i taxfreen finns de åtminstone inte längre, så ni som bor i sverige får ge er ut på råttjakt nu och rapportera sedan
Men Gud vilken nostalgitripp! Jag hade glömt att dessa existerade!Och en annan favorit som också är svår att hitta:
Visa bifogad fil 117326
Tackar så mycket för erbjudandet, men hittar du några så räcker det för mig med vetskapen att de fortfarande finns kvar där ute någonstans, och att det kan vara värt att hålla ögonen öppna vid nästa sverigebesök.Ska ta tag i detta ASAP. Om jag lyckas, vill du ha några påsar skickade till dig?
Både dom helt platta romberna och dom mjuka lite mer volumiga romberna går att hitta här .Fast tveksamt att det är rätt sort.
Jag behöver nog bildbevis.Både dom helt platta romberna och dom mjuka lite mer volumiga romberna går att hitta här .
Men asken ser dessutom likadan ut som den på din bild.
Älskar dom!!Och en annan favorit som också är svår att hitta:
Visa bifogad fil 117326
Jag behöver nog bildbevis.
ÅH! godaste chokladbiten!!
Vilken är det? Kan du lägga in en bild från Google?Jo den är bara isglass, men tkr isf att den nya som kallas monstaah eller ngt sådant är godare.